Beste iedereen, IK maak me een beetje zorgen zondag was ze aan de diaree gisteren niet en vandaag weer wel net verschoond en kleding uit getrokken ze zat er helemaal onder normaal heeft ze 37 graden qua lichaamstermperatuur en nu 37.8 door al die hype ben ik bang voor de mexicaanse griep. Wat zal ik nu doen?
hey meid, wat vervelend zeg! Hoe oud is je kindje?? Mijn zoon is 3 maanden en hij heeft ook wel eens hele dunne poep en dan zit ook alles onder, maar hij heeft verder idd dan ook geen verhoging.Verder merk ik niets aan me kleine, zodra hij verschoond is dan is hij weer vrolijk....Ik heb dan ook nooit stilgestaan bij de mex-griep , omdat hij verder niets mankeerde en geen verhoging. 37.8 is niet zorgwekkend wat ik heb begrepen.
mijn huisarts zei vandaag dat je dan boven de 38,5 of 38,7 moest komen...wil de mexicaanse griep hebben.
Het hangt een beetje van de leeftijd af van je kindje en van de overige klachten. Hier heeft ze ook al wel wat verhoging gehad, maar haar kiesjes komen ook door, dus als het na een dag weer over is, maak ik me verder geen zorgen bijvoorbeeld. Dus het hangt ook van andere factoren af.
zoals voorgaande als vertelde. en als je kindje onder het jaar is zou ik meteen bellen. Kindjes zijn zo uitgedroogd met koorts en diaree erbij....succes!