Welke naam vinden jullie het beste bij Tim passen? Zo heet onze zoon en nu krijgen we er een meisje bij. We vinden het alleen zo moeilijk om een knoop door te hakken ... dus graag jullie mening en vul de poll in of noem een naam die niet in de poll staat.
Hihi onze zoon heet ook zo! Ik vind Fleur er erg leuk bijpassen..de andere namen ook wel hoor, t is mijn persoonlijke voorkeur.
Ik ga voor Eva. Niet omdat ik dat een specifieke mooie naam vind, maar omdat k het goed bij Tim vind passen
Ik vind Eva er leuk bij passen. De rest ook wel, ik twijfel over Linde.. maar mijn voorkeur gaat naar Eva. Succes!
Tim en Sanne loopt niet helemaal lekker, T & S vind ik niet helemaal werken. Tim en Linde vind ik de I weer niet zo goed werken omdat de klank van de I heel anders is. Ik heb een voorkeur voor minimaal 2 lettergrepen bij meisjes, dus daarom vind ik Fleur wat minder leuk, Al met al voor Eva gekozen, daarnaast vind ik het ook echt een mooie naam. Je kan er alle kanten mee op en zowel voor kleine meisjes als volwassen vrouwen werkt het goed.
Tim en Linde. Ik vind alle genoemde namen trouwens bij tim passen, maar ik vind Linde een mooie en aparte naam. Dus die sprong er meteen uit bij mij!
Ik heb voor Linde gekozen... ik vind het mooi bij tim passen.. Ik twijfelde nog met eva.. das een mooie naam en past ook bij tim, maar eva vind meer klassiek.. en tim iets moderner..daar past linde dan het best bij.. Succes met het uizoeken... ik hoop dat jullie eruit komen