Hallo, Gisterochtend opgestaan met een 'zeurderig'gevoel in mijn rug en af toe mijn onderbuik. Wel de stad ingeweest, voelde me net af en toe een oud dametje waarbij ik steken had in mijn onderrrug.Bij vlagen gingen ze weer over. Gisteravond kwam en ongeveer 1x in de 20 min.Ik moest ze wel iets wegpuffen maar ze waren nog niet zo heftig. Afgelopen nacht was een drama!Ik heb de hele nacht om de 15 min.rugweeen(?)gehad..Tot 02.30u was de pijn nog wel redelijk..Maar vanaf een uurtje of 03.00u. waren het echt scherpe fikse steken wat echt super pijn deed.Vervolgens om 07.00u maar onder de douche gestaan beneden ontbeten en de dienstdoende VK maar gebeld. Ze komt in de loop van de ochtend even langs om te kijken. Wie heeft ervaring gehad met rugweeen?En wat jullie ervaring daarin?ook zo'n lang van bv 15 min of al snel tussen de 3 a 4 min weeen? Ik hoop dat het een beetje doorzet want 1x id 15 min.zet natuurlijk ook niet echt zoden aan de dijk, maar elke keer zo'n pijn is ook geen pretje.. Bedankt voor het lezen van mijn verhaal! Missguit
Hier rug en buik weeen tegelijk gehad, buikweeen waren veel minder heftig dan de rug weeen. Ik kwam in een rugweeenstorm terecht, en na 3,5 uur nog steeds maar 3-4 cm ontsluiting. Ik was compleet op, kon niet op adem komen, en vriendlief stond in mijn rug te duwen ( wa shet enige wat een beetje hielp) maar die kon ook niet meer, voelde zijn handen niet meer. Dus ik ben toen voor een ruggeprik gegaan.
Is ze inmiddels al langsgeweest? Ben wel benieuwd. Ik had alledrie de verschillende weeën, geen pretje en ze deden in het begin ook nog eens niks. Probeer lekker nog te rusten tussendoor! Als het straks wel doorzet, dan heb je die rust maar mooi weer te pakken.
Ja ze is net langsgeweest.. Alles zit nog hardstikke dicht..helaas.. Dus straks urine maar even laten testen..
Ik heb bij beide zwangerschappen alleen maar rugweeen gehad. Dat ik bij de eerste dacht,hoe weet ik ook wanneer ik moet persen haha Ik weet wel dat ze ongelovenlijk zeer doen.....en hoorde dat je beter buik weeen kan hebben dan rugweeen. Al kan ik dat natuurlijk niet vergelijken. Mijn man moest wel contenu kei hard stompen op mijn onderrug zodat het minder werd. Dag later was ik wel helemaal beurs. Ik denk dat ik ze dit x ook weer via mijn rug krijg,soms heb ik al wat oefenweeen/voorweeen en die komen ook uit mijn rug. Hopelijk zet het een beetje door en mag je je kleine snel in je armen houden!!
rugweeen zijn geen pretje.. Ik heb ze van mijn eerste ook gehad, en kon ze absoluut niet opvangen. na 3 uur rugweeen heb ik toen een spuit in mijn been gehad, en heb toen 3 uurtjes kunnen slapen en in die 3 uurtjes slaap is mijn ontsluiting vanzelf gegaan, en daarna ben ik bevallen..
ik heb er nu nog steeds last van...nu elke half uur ongeveer..blegh..en alles zit dus nog dicht, teminste dat zei de VK gisteren. As.woe weer naar de VK zal eens vragen of ze wil kijken hoe het ervoor staat.. Om nu de hele week met fikse steken in onderrug en buik rond te lopen..dat vind ik ook niet zo fijn.. en laten we t maar niet over de nacht hebben ...
Hoi ik had bij mijn zoontje alleen maar rugweeen en ik vond ze wel prettig. Maar ik had ze ook binnen anderhalf uur om de 3 min. Eerst vliezen gebroken om 9:45 en rond 13:00 de ween begonnen rond half 3 om de 3 min. Daarvoor vanaf 22:00 continue rugweeen gehad zonder pauze, maar ik vnd het prima te doen. Totdat ik 's nachts om 2:37 mocht gaan persen. 2:51 was bas er. Ik vond ze beter te doen als buikweeen, dat had ik bij mijn dochter wel met weeopwekkers dus die zijn heftiger.