Hallo, ik ben ongeveer 6 weken en nu heb ik sinds afgelopen zaterdag tandpijn. Zaterdag was de pijn erg, maar nu zeurderig en trek door de kaak. Ik denk dat het van een tand komt waar ik al een wortelkanaal behandeling heb gehad. Ik heb morgenvroeg een afspraak bij de tandarts. Maak me alleen wat zorgen. Gyn gebeld en die zei liever geen fotos of verdoving in 1ste trimester. Heeft iemand ervaring hiermee? Ik weet niet wat ik moet doen en wil niks verkeerds doen voor ons 2de wondertje. Alvast bedankt.
Ik zou toch naar de tandarts gaan en gewoon aangeven dat je zwanger bent en in je 1ste trimester zit. Vertel erbij wat je gyn heeft gezegd en vraag wat de opties zijn.
Sluit me aan bij Pluisje. Ik zou sowieso naar de tandarts gaan, want als je een ontsteking hebt en je negeert deze dan ben je straks misschien verder van huis. En wie weet kan je gewoon een of ander spoelmiddel krijgen waardoor het probleem wordt opgelost. Sterkte!
Ben gisteren nar de tandarts geweest en heb een antibiotica kuur gekregen. Hij kon niet exact zeggen of het een ontsteking was. Hoop dat het helpt.
Nu klaar met de antibiotica en wordt erger. Vanochtend eerst afspraak bij de gyn ivm met bloedverlies gisteren. Hopelijk is alles goed met de kleine uk. Als dat zo is maar weer een afspraak maken bij de tandarts en dan toch maar foto maken. Vind het zo erg, maar dit houd ik geen 7 maanden meer vol. Iemand ervaring met naar tandarts gaan in zwangerschap?