Pijnlijke knobbel ERGER !?!?!?!?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Selcan, Mar 3, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Lecithine kun je kopen bij de Tuinen, en ongetwijfeld ook via internet.
    Ik hoop dat je je door de antibiotica alweer wat beter voelt? :)

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    3,244
    2,362
    113
    Female
    Ik heb t de laatste keer bij bol.com besteld, maar de tuinen, vitamin shop of bij sommige DA's kun je het ook krijgen..

3. Selcan

Selcan Actief lid

May 14, 2015
    315
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL
    Ik ga dat spul zo snel mogelijk halen ! Ondanks de antibiotica en het leeg laten drinken voel ik in me andere "goede" borst steeds dikke knobbels, na de volgende voeding zijn ze weer weg. Maar er is altijd na de voeding wel weer een deel in mijn borst wat nog voelbaar verstopt zit...

Ik heb een vraag over de lecithine, ik las dat de melk er goed door stroomt, betekend dit dat ik hierdoor makkelijker "door lek" want dit is ook een probleem bij mij. Elke nacht moet ik al mijn bovenkleding vervangen omdat het zeiknat wordt, zoogcompressen helpen niets, heb zelfs een poging gedaan om er kraamverband voor te leggen, het hielp wel tegen het lekken, maar sliep voor geen meter !

4. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik had ook zo'n overproductie. Je hebt dan meer kans op verstopping helaas.
    Hoe vaak voedt/kolf je nu?
    Mij werd geadviseerd eens op mijn zij liggend te kolven/voeden. Soms kan je de borst dan net wat beter legen. Daarbij gebruikt Ik van te voren een hittepit op mijn borst zodat de kanaaltjes goed open gingen staan.

5. Selcan

Selcan Actief lid

May 14, 2015
    315
    0
    16
    Female
    NULL
    NULL

Hij drinkt al een weekje minder dan voorheen(8voeding pd), daardoor komt het dat ik nu sneller last heb, sinds deze week 7 soms 6, vandaag heeftie nog maar 5x gedronken en gezien het tijdstip denk ik dat hij niet meer wakker wordt voor 12e, (denk dat hij zo rond een uur of 1wakker wordt), Met kolven krijg ik de bobbels er nooit uit alleen als hij drinkt, en in de nachten voed ik altijd liggend op mijn zij zoals jij zegt.

Share This Page