Dochter wilt maar 1 kant drinken!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Koekieee, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekieee

Koekieee Lid

3 mrt 2016
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi!

Mijn dochter wilt sinds gisteravond alleen m'n linkerborst. Rechts wilt ze echt niet, draait heftig har hoofd weg.

Tot nu toe alleen liggend geprobeerd, gezien de nacht en vroege ochtend.. Ka. Er iets zijn waardoor ze niet oo haar andere kant wilt liggen on te drinken of ligt het aan mij?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Mijn dochter had ook wel eens zo'n bui.dan legde ik haar in een andere houding aan en dan ging het meestal beter.bijv de rugbyhouding.

3. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Is ze niet verkouden? Dan kan ze last van haar oortje hebben en niet op die kant willen liggen. Dan kan neusspray helpen voor het voeden.

Voedt je steeds op dezelfde plek. Misschien ziet ze iets moois/ felle kleur en als je haar omdraait kan ze dat niet meer zien.

En anders dan is het vast tijdelijk en gaat het wel weer over. Of een ander houding proberen zoals Lieke1989 zegt, is ook het proberen waard.

4. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik heb hier ook zo'n fase gehad, ze heeft voorkeur voor mijn grotere borst want die schiet sneller toe. Als ze al redelijk vol zit en even los laat wissel ik haar naar de andere kant zodat ze die ook drinkt maar dat is dan slechts een toetje.

Nu weet ik niet hoe oud jouw kindje is, de mijne deed dit vanaf een maand of 7

Deel Deze Pagina