Pijnlijke/kramp harde buiken, bang...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelein, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Heeft er weinig mee te maken. Is mijn baarmoeder wat het probleem geeft, kan het kindje niet 'vasthouden'. Kindje zelf is het probleem absoluut niet.

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Wat eng. Sterkte, hopelijk morgen goed nieuws!

3. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

2 mrt 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Ik ben énorm hard aan het duimen voor je, dat het toch lukt je mannetje binnen te houden. Ik hoop zo enorm hard voor jullie dat het een goede afloop heeft. Ik stuur zoveel mogelijk geluk jullie kant op!

4. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Jemig schrik van je berichtje! Ik hoop t allerbeste voor je! Soms gebeuren er kleine wondertjes.. Hopelijk vannacht bij jullie!!

5. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ik heb ook pijnlijke harde buiken als ik heb gewerkt. Of na een dagje winkelen.
    Is dit erg? Ik heb dat nooit tegen de vk gezegd.

6. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    De nacht is voorbij. Gelukkig zonder krampen of bevalling.
    Nu is het wachten tot de Gyn met z'n echo apparaat komt, om te kijken of de vruchtzak teruggetrokken is.
    Gisteravond flink emotionele avond geweest. Gesproken met de artsen en verpleging over crematie, en hoe de eventuele bevalling gaat. Het kindje komt natuurlijk levend ter wereld en zal voor onze ogen sterven.... Hier probeer ik maar niet aan te denken.
    Voor nu hou ik me nog maar even vast aan het feit dat ik volgens mij nog geen vruchtwater verloren ben, en dat ik geen weeen meer heb gehad sinds gister ochtend.
    @ esssie: ik zou het altijd melden, al is mijn geval erg zeldzaam. Gelukkig zit je op een termijn waar je kindje wel levensvatbaar kan zijn. Zolang je heen pijn hebt zou ik me geen zorgen maken...

7. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat heftig zeg! Ik duim voor je dat je kindje nog lang blijft zitten!

8. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Pff wat een zware avond moet dat idd geweest zijn. Fijn dat je voor alsnog de nacht wel goed doorgekomen bent, hopelijk is de echo straks ook goed. De duimen blijven draaien voor jullie!!

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.029
    2.835
    113
    Wat erg..ik duim voor je..

10. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #30 Guapetona, 30 nov 2013
    Laatst bewerkt: 30 nov 2013
    Oh Madelein, godzijdank zit hij er nog! Ik denk veel aan jullie.
    Ik hoop dat je straks ook goed nieuws krijgt vd gynaecoloog.

In eerste instantie wilde ik "gewoon" reageren op je topic, omdat ik zelf donderdagochtend veel krampen had, die een beetje op weeën leken. Heb de VK gebeld en die vroeg me langs te komen voor controle. Hier ook geen blaasontsteking, misschien wel een vaginale infectie... Maar zij heeft ook bmmond gecontroleerd, gelukkig potdicht. Ik had mijzelf niet eens gerealiseerd dat het zo serieus kon zijn. We waren opgelucht na de controle, maar ik moet dus ook rust houden en mag even niet meer werken...

Je kan je voorstellen dat ik dus extra meeleef!
    Heel veel sterkte vandaag ik bid voor jullie

11. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Lief, dank je wel. We ontvangen enorm veel steun van alle kanten, dat voelt heel fijn.

Goed dat je gebeld hebt! En fijn dat er 'niks' aan de hand is. Idd rust houden! Wij hadden ons nooit gerealiseerd dat dit kon gebeuren. Het komt gelukkig ook maar erg weinig voor. Ik ben wat dat betreft echt een uitzondering. Die moeten er ook zijn zullen we maar zeggen...
    De arts zei gisteravond zelfs dat hij dacht dat er niks aan de hand was toen ik aangekondigd werd ( omdat ik ook geen bloedverlies had). Hij schrok er zelf ook van toen er meer aan de hand bleek te zijn.

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Onwijs veel sterkte!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Echo al gehad?

14. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    heel veel sterkte! echt schrikken zeg!

15. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Echo inmiddels gehad??

16. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ja... Vruchtzak is nog niet terug. Vliezen zijn niet gescheurd voor zover te zien is, maar verlies wel regelmatig waterig vocht.
    Artsen zijn in overleg met het LUMC om te kijken of die willen proberen de vruchtzak terug te duwen en er een cerclage om te leggen. Dit is echter volledig experimenteel.
    Mocht het LUMC dit niet zien zitten, dan moet ik hier blijven en wachten tot de bevalling op gang komt...

17. ProudMom

ProudMom Niet meer actief

#37 ProudMom, 30 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2013
    :( Oh meid wat erg. Ik hoop dat het lumc in ieder geval een poging wil wagen ookal is het experimenteel. Heel veel sterkte.

Liefs

18. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Jeetje wat een naar nieuws, hopen dat ze het gewoon willen proberen!

19. Kiwi2013

Kiwi2013 Actief lid

8 feb 2013
    269
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil even tegen je zeggen dat ik aan jullie denk, voor jullie bid en voor jullie duim!!!!

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    jeetje wat vreselijk, ik hoop en duim!

Deel Deze Pagina