Pijnlijke/kramp harde buiken, bang...

Discussion in 'Zwangerschap' started by madelein, Nov 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maranne

Maranne Actief lid

Oct 23, 2013
    252
    0
    16
    Arnhem
    Heel erg veel sterkte gewenst!

2. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Poeh!! Wat spannend voor jullie zeg! Hopelijk wil dat andere ziekenhuis nog helpen! Heel veel sterkte!!

3. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Jeetje wat een nachtmerrie.. Heel veel sterkte..

4. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Heel veel sterkte en hopelijk gaat het lukken om de vruchtzak terug te duwen. Al is het experimenteel, ze kunnen het altijd proberen toch?

5. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

Jan 7, 2013
    5,719
    477
    83
    Ah meid toch! Ik hoop dat het LUMC het aandurft.

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Verschrikkelijk... Sterkte meis...

7. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    #47 Guapetona, Nov 30, 2013
    Last edited: Nov 30, 2013
    Oh, ik hoop zo dat het Lumc wil proberen jullie te helpen!

Ik heb trouwens net nog gegoogled op die vaginale schimmelinfectie, dat die soms toch tot miskramen kan leiden. As maandag ga ik dat dus toch door de HA laten onderzoeken, want een antibioticakuur schijnt het risico wel te verminderen. Had de VK dat bij jou ook laten onderzoeken eigenlijk?

Enig idee wanneer je bericht kan verwachten van het Lumc?

8. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

Jul 3, 2013
    1,627
    779
    113
    Female
    Oh meid hopelijk kunnen ze daar wat voor je betekenen! Ook al is het experimenteel. Het is alleen de gedachte al dat er een sprankje hoop is. Duim voor jullie!

9. saabenjelle

saabenjelle Bekend lid

Dec 27, 2010
    551
    0
    0
    zuid holland
    Jemig... wat een heftig verhaal. Heel veel sterkte en succes.

10. mama013

mama013 Actief lid

Jun 19, 2012
    322
    0
    16
    T-013
    Wow wat heftig!!! Heel veel sterkte!

11. jessi

jessi Fanatiek lid

Mar 15, 2011
    2,304
    13
    38
    Female
    thuis mama
    Tiel
    jeetje wat heftig!!

Hopelijk willen ze je helpen in het LUMC.

12. Sjapaz

Sjapaz Actief lid

Mar 2, 2011
    260
    0
    0
    Verpleegkundige
    Enschede
    Kan het ook zo zijn dat als je strikte bedrust houd, je mannetje gewoon kan doorgroeien zonder dat er ene bevalling op gang komt, tot je in elk geval een levensvatbaarheidgrens gehaald hebt?

13. mol

mol Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,860
    0
    36
    Female
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    :( wat vreselijk...en zo frustrerend,dan denk je"laat ze die zak toch terugduwen en de boel cercleren "maar zo simpel is het dus niet.ik vind het zo erg voor je ,wat een angst...hoe gaat het nu met je?niets verbetering?ik heb een kaarsje branden voor jullie en denk de hele tijd aan jullie x

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Jeetje wat heftig...
    Ik ken een meisje, waarvan haar vliezen met 22 weken braken.
    Haar baby had minder dan 1 procent kans op overleving, maar na maanden plat te hebben gelegen in het LUMC, is haar kindje met 34 weken gezond geboren. Ze is inmiddels alweer 1 en doet het perfect!
    Ik hoop en duim voor jou dat dit jullie ook zo gegund is.
    Sterkte en een dikke knuffel!

15. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Gisteren is de behandeling in het LUMC afgeketst omdat mijn vliezen gescheurd waren. Niet compleet, maar verloor wel vruchtwater, wat automatisch het terugduwen van de vruchtzak en een nood cerclage onmogelijk maakt...
    Er is toen besloten af te wachten wat er zou gebeuren, idd omdat er verhalen bekend zijn van vrouwen die wel een kindje op de wereld kunnen zetten met een dergelijk probleem.
    Helaas kreeg ik gisteravond koorts en liepen de ontstekingswaarden in het bloed ook op. Er is toen besloten om te stoppen met de behandeling van strikte bedrust en weeen remmers, en te wachten tot de bevalling op gang komt.
    Gisteravond hing de vruchtzak voor een groot deel uit mijn vagina en kreeg ik heftige weeen. Dit heeft helaas niet tot bevalling geleid. Vannacht is de vruchtzak terug getrokken en heb geen weeen meer gehad... Pfff... We wachten af dus...

16. madelein

madelein VIP lid

Feb 28, 2011
    6,758
    623
    113
    Nee, had ik ook geen enkele symptomen van. Er is vrijdag wel een vaginale kweek afgenomen hier in het ziekenhuis, om te kijken of dat iets verklaard.
    Eigenlijk denken ze aan baarmoeder hals insufficiënte ( of zoiets...). Dat mijn bm dus te zwak is om een kindje vast te houden. Dat gaat onderzocht worden in de toekomst. Bij een eventuele volgende zwangerschap kom ik dan ook onder strike controle en behandeling te staan hier in het ziekenhuis.

17. soeee

soeee Niet meer actief

Jeetje, een ware nnachtmerrie zeg! :( Is de vruchtzak nu helemaal teruggetrokken? Dat is dan wel goed toch?!

Heel veel sterkte en ik hoop dat alles toch nog goed komt!

18. Minime3

Minime3 Bekend lid

Oct 13, 2013
    674
    133
    43
    Wow! Ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst! Hopelijk hoort jullie kindje bij de uitzonderingen en blijft die nog een tijdje bij zijn mama in de buik.
    Pff echt heftig hoor!

19. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt heftig zeg! Ik zag dat we even lang zwanger zijn.. Hopelijk ben je inderdaad de uitzondering en blijft je baby gewoon zitten!

20. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    War ontzettend verdrietig, heel veel sterkte meid, ook voor je partner

Share This Page