jeetje wat een nachtmerrie, heel veel sterkte ik hoop en duim dat er een wonder mag gebeuren en de kleine blijft zitten
Krijg je wel antibiotica enzo tegen de ontsteking? Het gaat niet de goede kant op he... Ik blijf toch duimen voor jullie, dat jullie mannetje nog een paar weken binnen mag blijven.
Wat een nachtmerrie ben je in beland Madelein! Hoe serieus is de koorts voor jou? En betekent het feit dat de vruchtzak zich teruggetrokken heeft dat je toch weer hoop mag hebben? Alleen het feit dat je vruchtwater lekt betekent niet dat het kindje komt te overlijden, je maakt nl steeds nieuw vruchtwater aan... Als er nog een kans is, zou ik zeggen vecht voor je kind (artsen zijn ook maar mensen en kunnen ook verkeerde beslissingen nemen). Heel veel sterkte!!!!
Net uitgebreid met de artsen gesproken. Ze hebben weer overlegd met het LUMC. Inmiddels is al het vruchtwater weg. Kindje ligt in een kronkel, compleet ingesloten. Leeft nog wel, is een taai kind volgens de Gyn. Je zou nu nog af kunnen wachten, maar er is nog maar zo weinig ruimte dat er snel misvormingen aan het kindje gaan ontstaan. Ik denk dat we wel reëel moeten blijven met z'n allen.... Ze gaan dus zo starten met medicijnen die weeen op gaan wekken. Het is goed zo. Dit mocht niet zo zijn...
Nee dat moet je inderdaad niet willen. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen in deze moeilijke tijd.
Verschrikkelijk, heel veel sterkte de komende tijd. Mijn tante heeft precies hetzelfde meegemaakt, bij haar 2de zwangerschap hebben ze een band geplaatst en ze heeft nu een zoontje van alweer bijna 11. Helaas komen ze er pas achter als het al mis is....
Wat een nachtmerrie.. Heel moedig van jullie, loslaten uit liefde, makkelijk gezegd maar bovenmenselijk zwaar. Ontzettend veel sterkte gewenst!!
Jeetje wat een moeilijk besluit. Jullie kindje loslaten uit liefde is denk ik het moeilijkste wat je als ouders mee kan maken. Ik wil jullie heel veel liefde en kracht toewensen de komende tijd.
Ach nee, wat erg en verdrietig! Geen woorden voor... Heel veel sterkte met deze moeilijke uren, dagen en weken die jullie tegemoet gaan. Knuffel voor jou, je partner, je kindje en iedereen die jullie liefheeft.