pff ik wou eerst reageren met het feit dat ik vanacht ook zo een kramp had totdat ik verder las met tranen in mijn ogen wat jullie mee moeten maken ik weet niet wat ik kan of moet zeggen maar wil je wel heel veel sterkte en kracht wensen voor de aankomende periode
Woorden schieten tekort! Meis en man wat moeten jullie het zwaar hebben. Ik weet niet wat ik moet zeggen en kan alleen heeeel erg veel sterkte zeggen.
heel de dag aan jou liggen denken,en zo hard geduimd om nu zo een triest nieuws te lezen...hoe vreselijk voor jullie dat het misgaat. arm kleintje,arme jullie....ik wou dat we jullie konden helpen of troosten... wat jullie nu meemaken doet me echt huilen,tranen over mijn wangen...mijn kaarsje brandt ook en dat ga ik de komende dagen blijven branden.voor deesdees was het kaarsje nog elke dag aan en nu doet het dubbel werk dikke knuffel voor jullie alle drie,ik denk aan jullie x
Wat heftig en verdrietig. . Kippenvel. .hele dikke knuffel en wens jullie heel erg veel sterkte toe♡
Poeh meis toch wat een verdrietige gebeurtenis, ik denk aan jullie en wat voel ik het verdriet zo sterk met jullie mee. Ook hier word er een Kaarsje gebrand voor jullie <3. Sterkte Madelein en partner!.
Gisteravond om 22.15 is onze Sam geboren. Ik kom net terug van ok, placenta kwam er niet uit en verloor veel bloed. 1.5 liter verloren. Nu alles goed. We zijn er opgelucht, en de geboorte en alles eromheen is erg mooi verlopen. We hebben veel foto's gemaakt en Sam ligt nog bij ons op de kamer. Sam heeft na de bevalling nog een uur bij mij op de buik gelegen. Mijn man heeft hem ook nog vast gehouden. We hebben hem aangeraakt, zijn voetjes, tenen, handjes, benen, hoofdje, eigenlijk alles heel goed bekeken. Het voelde heel liefdevol allemaal. Alle liefde die we voor Sam voelen hebben we overgebracht denk ik. De verpleegkundige heeft hand en voetafdrukjes gemaakt met inkt. Heb ze nog niet gezien maar lijkt me erg mooi. Die willen we gaan gebruiken voor op Sam zijn 'geboortekaartje'. Heel bizar trouwens, zijn hartje is nog ruim een uur na de bevalling blijven kloppen. Volgens de Gyn was dit een super sterk kond, een vechtertje noemde hij hem. De grote klap zal later nog wel komen. Ondanks dat we het allebei heel erg bewust hebben meegemaakt, hebben we gisteravond eigenlijk weinig gehuild. We hebben het eigenlijk als heel mooi en vredig ervaren. Scheelt ook dat we al een paar dagen ons konden voorbereiden hierop. (Nb; edit: even wat meer info bijgezet)
Heel erg bedankt voor alle lieve woorden, steun en de kaarsjes. We ervaren als erg warm en een grote steun dat er zoveel mensen zijn die met ons meeleven.
Ik heb je topic net terug gelezen, wat een heftig verhaal... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Sam! Helaas moet ik jullie ook condoleren, en wil ik jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie zoon.. Wat fijn dat jullie de eerste momenten, vredig hebben ervaren. Geniet van jullie mannetje! Knuffel!!
Heel veel sterkte voor jullie. Fijn dat jullie het zo rustig ervaren hebben. Ook de rest van de familie, opa's en oma's veel sterkte gewenst.
Met ontroering lees ik je verhaal over de geboorte van jullie Sam. Wat een vechtertje was het, ongelooflijk. Een zoon om ontzettend trots op te zijn! Gecondoleerd met dit enorme verlies en heel sterkte en kracht toegewenst voor de tijd die komen zal...
Gecondoleerd en sterkte. Wat een vreselijk oneerlijk verlies, ik krijg er een brok van in mijn keel. Je komt erg sterk en krachtig over, knap hoor. Het zal een heel heftige periode worden en jullie lieve Sam* zal voor altijd in jullie harten zijn. En succes met je lichamelijke herstel, zo veel bloedverlies is ook niet niks.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Sam. Hij heeft jullie papa en mama gemaakt. En tegelijk gecondoleerd met het verlies van jullie vechtertje. Wat een verdriet. Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke periode.
Ook ik heb de afgelopen dagen veelvuldig je topic gevolgt. Het spijt me heel erg te moeten lezen dat de zwangerschap op deze manier te vroeg beeindigd is, ik zit hier echt met een brok in mijn keel. Maar ook ik wil jullie feliciteren met de geboorte van jullie vechtertje en tegelijkertijd moet ik jullie helaas met zijn overlijden condoleren. Wel fijn om te lezen dat jullie zijn geboorte op zo'n mooie en rustige manier hebben meegemaakt, hopelijk kunnen jullie daar de komende periode kracht uit halen. Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke periode!
Madelein, ik kan niet anders zeggen dat ik nu zo vreselijk met je meeleef. Het lijkt wel of ik het weer allemaal herbeleef als ik je reactie lees. Wat fijn dat Sam nog even bij je op de buik heeft gelegen. Gecondoleerd met dit vreselijke verlies Heel veel sterkte voor nu en de komende dagen, die zul je denk ik in een roes beleven.
Hoi Madelein, Ik volg nu een paar dagen je verhaal. Verschrikkelijk om te horen dat het verhaal deze afloop heeft. Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en tegelijkertijd ook gecondoleerd met het verlies van jullie sterke kereltje. Ik vind het ontzettend knap van je hoe sterk je bent geweest de afgelopen tijd. Ik wens jou en je familie heel erg veel sterkte in deze ontzettend moeilijke periode.