Wat zou het kunnen zijn......?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blosh27, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blosh27

blosh27 Lid

6 aug 2008
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo lieve dames,

Wij zitten nu in de 6e ronde. Gelukkig hebben we goed nieuws en heb ik geen endometriose net als mijn zus. Mijn eierstokken en baarmoeder zagen er met een inwendige echo ook goed uit. Maar wat mijn vraag is, zijn er meer dames waarbij de tussenpozen in de cyclus steeds langer wordt. Mijn gynecoloog gaf aan dat het misschien PCO kon zijn (dan springt er geen een eitje en wordt je baarmoederwand op den duur toch afgebroken, wat maakt dat je ongesteld wordt). Maar aangezien ik mijn ovulatie wel voel en soms ook hierbij bloed verlies, kan het dit eigenlijk niet zijn. Heeft iemand anders ervarigen met dezelfde dingen?

Alvast bedankt!
    Van een onzeker erg-graag-zwanger-willen-wordende dame.
    Ps. waarschijnlijk is het gewoon niks, maar wil ik te graag en moet ik het gewoon loslaten. Maarja, als iemand zegt dat je niet aan de kleur rood mag denken, wat doe je dan......... :rolleyes:

30/31/32/33/38

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mijn gyn heeft gezegt dat er 5 dagen tussen de lengte van cyclussen mag zitten dat het dan nog regelmatig is
    dus daar vallen jou cyclussen nog in zie ik

misschien eens kijken met ovulatietesten of je echt een eisprong krijgt en dan optijd klussen
    hopelijk is het snel raak ;)

Deel Deze Pagina