Slijm slijm! Overal slijm!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dedee, 12 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Hip hoi, dames!

Wel, 'k heb even een gênante vraag. Gisteren had 'k een lange vergaderdag. Netjes fris gewassen, want je zit zeker 10u op een stoel in een duffe ruimte. Maar na het eerste uur, voelde 'k gewoon dingen "ontsnappen" daar beneden. Een toiletstop en heel m'n ondergoed vol slijm. Het een beetje proberen opnemen met wat papier en weer door.

Op een bepaald moment 'rook' 'k mezelf gewoon! Zo'n onfris gevoel! Bah.. M'n mannelijke collega reageerde er niet echt op, al heb 'k m'n benen zo hard mogelijk dichtgeknepen in de hoop dat 't de slijmloop wat zou tegen gaan, of toch op zijn minst de geur zou tegenhouden.

Deze ochtend stond 'k op en werkelijk al-les plakte! Blergh.. Het kleefde zelfs tot aan m'n poep joh! :$

Weeral maar eens die douche in. Al heb 'k vandaag al 2x gewisseld van ondergoed. (nu gelukkig zo slim om een inlegkruisje te dragen, haha domme ik ;)) Maar toch..

Wie herkent dit? Wat zou het kunnen zijn? Mogelijk teken van zwangerschap? Of eerder iets eng als een SOA ofzo? :$ :(

2. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    :D Ik moest echt wel een beetje lachen om je bericht. Grappig geschreven. Ik heb nu ook idd iets meer last van slijm/afscheiding dus wie weet. Zie dat je al over een kleine week kan testen. Succes!

3. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Heb je dit een paar dagen per maand of altijd?

Ik zou zeker maandverband of inlegkruisjes indoen en dan een wat dikkere broek ofzo ipv een panty.
    Ik denk dat je door de stress dat iemand je ruikt nog meer gaat ruiken. Stress maakt een bepaald hormoon aan waardoor bv je zweet ook heel anders ruikt.

Is het helder slijm of niet?
    Jeukt het of niet?

In mijn gehele zwangerschap heb ik tot nu toe nog geen enkele afscheiding gehad.

4. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    @ Reeva: Wat een mooi dubbelstreepje! Proficiat! :D

@ Kuikentjepiep: Sinds een paar dagen nu. Tijdens de paar dagen voor de "droogte" voor de duivels, heb 'k soms ook wel meer witverlies. Al is dit echt wel extreem! 'k Wist geheel niet dat 'k het zelf erger kon laten ruiken :$ Maar snel een beetje kalmeren dan!!
    Jeuken doet 't niet, en het is wit/doorzichtig en het blinkt precies ;)
    Oh ja, en er gaat soms een uur voorbij waarbij er niets 'ontsnapt', om dan plots een "waterval" te voelen. Heel gek!

5. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Oh ja, misschien ook nog even zeggen. De eerste cyclus na m'n MK was extreem lang, dus heb 'k nu m'n banner ook wel wat "langer" gezet (31d) Kwestie van geen valse hoop te creëren. (Mission failed ;))

6. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier heb ik sinds mijn ovulatie ook al een week veel slijm.
    Niet zoveel aks jij beschrijft, maar toch ook meer dan gewoonlijk.

Ik had gelezen dat tijdens de innesteling je baarmoederslijmvlies dikker wordt en je dan wel extra slijm hebt...

Maar ik durf er zelf niet teveel op hopen. Nog even geduldig zijn en testen...

7. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier wel altijd voor mijn NOD of als ik zwanger ben. vreselijk irritant!
    helaas heel herkenbaar haha. als het te erg werd deed ik zelfs wel een tampon in. of nadat VL en ik het gezellig hadden gemaakt, dat kan er ook nog wel eens flink uitlopen... ook al mag je tampons eigenlijk niet zomaar gebruiken, het is niet dat ze daar kurkdroog blijven, dus dat zal wel loslopen...

8. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Dat niet durven, heb 'k zeker ook.. En het lastig zijn op mezelf ook, omdat 'k zelf m'n cyclus "langer" heb geschat. Aan het begin van je cyclus ben je meestal vastberaden al de mogelijke symptomen te negeren he, maar eens die laatste dagen in zicht zijn..

Het slijm stoort me toch wel. Zeker omdat 't iets is wat je je niet kan inbeelden.. En nu zomaar naar de HA of gynae lopen, lijkt me ook maar niets..

Ik duim voor je mee, Esther!

9. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Loslopen :D Haha, geweldig einde van je reactie!
    't Liefie zegt ook dat hij het niet echt ruikt, tenzij hij op m'n schoot ligt. Da's toch te gek voor woorden??

'k Weet dat ie tijdens m'n vorige zwangerschap (Die jammer genoeg niet lang duurde..) wel altijd zei: "Ik ruik je, baby!". Maar wat hij daar net mee bedoelde..?

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    :D
    tja misschien bedoelde hij dat.
    hoop iig dat het iets positiefs betekend :D

11. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Dat hoop 'k ook! :D
    Ben vooral opgelucht dat 't "normaal" lijkt, en dat 'k niet zo zeer moet denken over een SOA, ofzo! De doemdenker in mezelf ;)

12. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Hahaha, sorry, moest ook even grinniken om je berichtje, zie het helemaal voor me :p
    Maarrrrr, wel heel herkenbaar, ik had dat ook en ik bleek zwanger toen!!
    Verder had ik dat nooit, alleen dus in de eerste weken van mijn zwangerschap! Dus ik hoop voor je!!

13. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    :D Liever lachen, dan huilen hoor!

Ben helemaal uit m'n stress!
    Wat 't ook mag geven, 'k voel me in m'n nopjes! ;)
    Nu aftellen naar die NOD en hopen dat die duivels wegblijven!

Dank jullie allemaal voor de reacties!

14. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    tja soa heb je meestal juist geen klachten (daarom zijn die ook zo riskant ivm vruchtbaarheid en verspreiding)
    enigste als je jeuk krijgt en de boel branderig word, dan kan het evt een candida infectie zijn. maar alleen meer afscheiding is meestal hormonaal

15. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.041
    113
    Nederland
    Ik heb dat slijm juist altijd rond de eisprong, maar aan jr banner zie ik dat die al geweest is. Dan hopen dat t komt door een zeangerschap :D

16. MMM1979

MMM1979 Actief lid

3 feb 2015
    128
    0
    0
    NULL
    Zoetermeer
    Ik had ook ineens een paar dagen voordat ik kon testen ineens veel meer afscheiding dan normaal. En bij was was het raak!

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb dat ook gehad.. Twee keer.. Een is er nu 5 en de andere wordt over een paar weken 3 :)

18. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

19 feb 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Ik heb al gereageerd op je bericht in onze club, maar reageer hier ook nog even.
    Heb je nog andere klachten dan alleen slijm???
    Ik gaaaaaa heeeeeeeeel hard duimen dat het raak is voor jullie!!!!!!

19. Marietje25

Marietje25 Actief lid

7 nov 2013
    161
    21
    18
    Vrouw
    Zoetermeer
    Haha wat omschrijf je dat "mooi"!

Ik had ook na eisprong veel last van afscheiding, normaal ook wel maar was ik ook paar dagen droog zeg maar, maar nu hield dit aan en soms ook echt veel.. Weet niet of het met zwangerschap te maken heeft maar ik heb positief getest deze ronde :). Dus het zou zo maar eens aan een prille zwangerschap kunnen liggen!!

Succes meis!

20. LilithTempestas

LilithTempestas Actief lid

9 mrt 2015
    277
    0
    16
    Vrouw
    Opeens heb ik hier ook last van! Net nog even naar het toilet gegaan voor het slapen, maar jee! Wat schrok ik. Nog nooit meegemaakt dit.
    Had volgens de berekeningen zaterdag ongi moeten worden. Twee testen gedaan: beiden negatief. Zou het een laat ei kunnen zijn? En wat heeft deze afscheiding er mee te maken?

Deel Deze Pagina