licht posi test en licht bloedverlies

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by angel74, Aug 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    #1 angel74, Aug 6, 2009
    Last edited: Aug 6, 2009
    hoi

heb vrijdag 31 juli een test gedaan met die nieuwe van predictor die kan al 4 dagen voor je nod.. nu verscheen er binnen 2min een licht roze streep wel dun maar heel duidelijk te zien staat ook in mijn album .. maandag 3 aug ook weer getest ook predictor maar dan de gewone niet die nieuwe ook binnen 2 min een streep te zien alleen dit keer wel even dik als de controle streep .. s,avond kreeg ik een lichte veeg bruin rozig met afvegen dus dacht nee dus niet zwanger en vals getest ... maar goed dinsdag niet echt gevloeid nog niet eens een tampon vol dinsdag op woensdag nacht wel de tampon heel vol .. woensdag ochtend heel niks meer over de dag niet eens een inlegkruis vol s,avond met plassen wel iets weer ook weer donkerrood bruin zag er heel troebel uit zeg maar ... vandaag ook weer heel niks tot aan eind van de middag ook weer iets in mijn inleg en met plassen ook weer donker en bruin ... geen buikpijn zoals normaal ... dus maak me nu wel weer druk of ik nu toch alsnog zwanger zou kunnen zijn of heb ik nu toch een normale menstruatie en dat het nog niet echt doorzet ?? ik denk niet dat ik zwanger ben omdat mijn borsten ook niet meer gevloelig zijn maar toch wordt hier heel erg onzeker van .. heb mijn testen nog wel in mijn album staan ...

liefs nic

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ik weet het niet zeker, je hebt wel aardig wat bloed verloren. Is het net zoveel als een gewone menstruatie? Ik zou even aankijken en dan nog eens testen over een week. Maar het klinkt wel als een vroege miskraam helaas.

Mirjam

3. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    dank je voor je reactie

het was niet zo als een normale menstruatie maar vandaag ook weer iets maar heb vanmiddag ook nog een test gedaan maar die was nega dus denk ook niet dat ik zwanger ben helaas ...
    '
    gr nic

Share This Page