Tja eigenlijk vanaf week 4 noooooit misselijk geweest of slecht gevoeld. En nu sinds een week en stront misselijk... Niet overgeven ofzo en de thermometer zeg steeds 37.3 dus dat is ook goed. Lage bloed druk. Kindje ligt wel in stuit en heb last van maagzuur waar ik wat voor heb gehad van de vk. Kan je dan echt opeens zo misselijk zijn??
Ik ben echt overtuigd dat de ligging van de baby daar voor kan zorgen ja. Onze vriend heeft een kleine week goed gelegen en toen voelde ik me top! En nu ligt ie weer half overdwars kopjes te geven tegen mijn ribben en maag en zijn de vertrouwde klachten terug. Van maagzuur word ik trouwens ook heel erg misselijk. Heb je Antagel gekregen?
Ik las de titel van je topic en dacht goh dat kindje ligt vastbinden stuit! En nu lees ik het ook in je stukje! Ik denk ook dat je daarom zo misselijk bent! Ons kindje draait nog steeds heel de tijd! Gistere lag ze weer goed nu weer met d'r koppie boven en k ben ook gelijk weer wat misselijker/zuur en benauwd!!
Gelukkig herkenbaar. Ik heb gaviscon gekregen. Vies joh haha maar t werkt wel tegen maagzuur. Maar de misselijkheid blijft helaas aanwezig
Haha ja ik snapte het al niet maar klopt! Ben blij dat het. Herkenbaar is. Ik dacht steeds griep maar geen koorts :/ maar ben bang dat het dus tot de bevalling aanhoud tenzij ze nog draait
Hier ben ik ook weer sneller misselijk en ligt de baby ook in stuit. Raar he, en vervelend! Hopelijk gaat het snel weer over
Ja echt apart gewoon. Had niet verwacht dat de misselijkheid te maken kon hebben met de stuitligging... Hopelijk draaien ze snel bij iedereen haha
hoi hier ook een madammetje in stuit ze ziet geloof ik nog geen reden om te draaien ribbenkast en blaas zijn hier favoriet om tegen aan te schoppen vandaar ook weer een blaasonsteking weer een nieuwe kuur antibiotica maar de misselijkheid herken ik direct sinds ze in stuit ligt heb ik daar ook erg veel last van groetjes
Ik voel me ook niet helemaal lekker.. Ook last van maagzuur en misselijk het kan inderdaad ook wisselen, vorige week had ik ook het idee dat hij 3 dagen anders lag en toen dus nergens last van. Ik weet ook niet of hij in een stuit ligt, zou kunnen. M'n eetlust is zo goed als weg, soms tot kokhalzen toe als ik mezelf er toch toe zet.. Bah!