Twijfel twijfel :-(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Y84, 9 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Gisteren middag hartstikke blij want na een enorm traject (sinds 2012) nu via een donor zwanger van de tweede IUI behandeling. Maarrrrrrrr: gistermiddag/avond sensitest gedaan, er verscheen meteen een licht roze streepje dus wel duidelijk. Dat is een test die je vanaf 4 dagen voor NOD kunt doen. Ik was gisteren 3 dagen voor NOD. Vanochtend nog zo'n testje gedaan en ik had verwacht dat deze echt duidelijker zou zijn met ochtendurine. Maar mijn urine leek wel iets lichter dan gisteravond (had toen overdag wel heel weinig gedronken) en het testje was ook ietsje lichter. Geen goed gevoel dus...

Vervolgens vanochtend een veeg roze verlies... Nog slechter gevoel...

Dat is nu wel weer weg.

Net (kon het niet laten) een vroegtestje gedaan van testpoint (die mag zelfs 6 dagen voor NOD. Had ervoor een uurtje niet gedronken. Binnen de tijd wel een duidelijk lijntje, maar wel licht roze.

Wat moet ik hier nu van denken? Zou ik zwanger zijn of niet? Iemand enig idee? Pfffff wil het zooooooooooo graag :((((

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Je bent nog vroeg.. ik zou overmorgen of morgen weer een test doen. Vanavond niet teveel drinken en met je eerste plasje testen.

Hoe vaker je test hoe gekker je wordt meis.. ik begrijp je helemaal maar zo draai je compleet door..

Bloed is niet gelijk erg. Zolang je geen kramp hebt en het geen knalrood bloed is..

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Sommige dames testen ook beter met dag-urine ipv Ochtendurine. Ik heb zon vermoeden dat jij daaronder valt.

4. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    En het beste is dezelfde merk testen te gebruiken zodat je beter kunt zien of de testen oplopen. Het ene merk heeft meer HCG nodig dan de andere dus kan het lijken dat ze niet oplopen.

5. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Dank je meiden... Nog steeds in de wachtstand.. Na vanochtend geen bloed meer verloren maar heb er nog geen goed gevoel over. Afwachten maar weer!!!

Deel Deze Pagina