Buggy bij Kruidvat en Trekpleister...

Discussion in 'Zwangerschap' started by melody, Jun 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Staan nu in de folder, zijn beide hetzelfde volgens mij... voor maar €14,99
    Dit is wel goedkoop of niet?
    Ik zat eraan te denken om die alvast aan te schaffen, maar vanaf welke leeftijd kan het kindje daarin?
    Of moeten ze dan alwel 1 jaar oud zijn?
    In dat geval is het mss nog even iets te voorbarig om die buggy al te kopen aangezien ik ook een kinderwagen heb besteld die je om kan bouwen tot buggy...
    Maar hij leek me wel handig voor als je even snel moet, qua inklapbaarheid ect...

2. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Kruitvat en Trekpleister zijn van hetzelfde concern dus zijn dezelfde buggy's.

3. Niet meer actief

Ik heb astrid erin gezet toen ze goed kon zitten, volgens mij was dat met 6 mnd

4. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ik persoonlijk vind een standenbuggy fijner. Zit op die aanbieding te wachten nu, heb alleen een 1 stand op het moment, maar mis het erg dat ik de kleine niet ff lekker kan laten liggen. En tegenwoordig passen ze ook op de fiets, dat was in mijn tijd nog niet toen moest je een 1stand buggy hebben voor op de fiets vandaar :rolleyes:

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Je kunt ook een wandelwagen kopen die je kunt ombouwen tot buggy. Een soort 2 in 1 zeg maar.

6. Niet meer actief

Je hebt inderdaad nog wandelwagens die omgebouwd kunnen worden tot buggy. Je hebt natuurlijk ook al die 3 in 1 dingen waar je de wagen kan ombouwen tot een jogger.

Dat vond ik uiteindelijk te groot en te weinig wendbaar (had quinny met kantelwiel, wel profielloos, dat is handig met hondenstront) NU heb ik inderdaad een standenbug (had eerst 1 stand) en ik ben helemaal tevreden!

7. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb inderdaad ook een kinderwagen die later buggy wordt :)

8. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ja maar dat is iets heel anders hoor zo'n 2in1 die heb ik ook. Maar kan écht niet mee op de fiets hoor ;)

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Haha nee dat klopt... Had niet gelezen dat dat de bedoeling was :)

10. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Nee ik ook niet hoor :) maar een buggy is gewoon anders ;)

11. miranda72

miranda72 Actief lid

May 25, 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    ik heb ook een buggy voor er gewoon erbij
    zoals ik even snel naar de stad wil of naar het dorp en het regent dan ga ik niet lopen dan pak ik de auto en daar ligt de buggy standaard in het is wel een standenbuggy vindt ik echt geweldig en er zit oook van alles bij maar was wel even wat duurder dan die van het kruitvat en trekpleister :)

12. melody

melody Bekend lid

Mar 29, 2006
    672
    0
    0
    Aangezien deze veel makkelijker inklapbaar zijn leek het me idd wel handig om er een voor bij te hebben...
    en de prijs is ook goedkoop toch?

maar om dat nu al te kopen. ik twijfel nog,omdat ze er toch pas met een latere leeftijd in kunnen, er komen vast nog wel vaker van die aanbiedingen...

13. Ayla

Ayla Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,049
    0
    0
    Ja Melody je hoeft er nog lang geen te hebben, maar mijn advies is dan wel een standenbuggy en een iets duurdere. Ik heb nu spijt dat ik geen betere heb gekocht toenertijd. Moet er nu nog steeds een aanschaffen, maar ja eerst andere zaken die nu voor gaan zoals een bakfiets (moet wel met 3 kids)

Share This Page