hoi ik heb sinds vandaag veel last van mijn navelbreuk hij doet pijn en bij aanraken nog veel meer ben nu 15 weken zwanger ik vraag me af of dit komt door de zwangerschap of door de breuk zelf zeg maar ben opzoek naar dames die dit hebben meegemaakt of die er verstand van hebben ben bang dat het gevaarlijk is en ben als de dood om geopereerd te worden ga morgen uiteraard de arts bellen maar dacht kan het hier alvast vragen bedankt alvast
Idd...voel je ook een bobbel? Darm of vet erin? Dan direct de hap bellen. Ik heb een bovenbuikwandbreuk. Boven de navel, na mijn zwangerschao gekregen maar als ik ook maar een beetje pijn kreeg of wat dan ook dan moest ik bellen.
dank je wel voor je reacties erg lief het is meer een bobbel maar durf er niet echt aan te zitten omdat het echt pijnlijk is ik heb gelukkig niet het idee dat het mn darm is mn kat wou vanavond bij mn liggen en zetten zn pootje best een stuknboven mn navel maar dat deed wel echt pijn nog nooit zoiets gevoelt denk dat iknmorgrn de ha bel en de vk voor alle zekerheid
Als het zo pijnlijk is zou ik als ik jou was nu gewoon even de HAP bellen. Maar dan ook nu. Kan je in ieder geval overleggen!
bedankt voor je reactie het is een bobbel boven in mn navel zeg maar niet super groot maar wel groter als eerst en nu doet het rondom mn navel pijn of heel gevoelig zeg maar het is wel de ene keer wat gevoeliger en pijnlijker als een andere keer zeg maar dus niet constant
bedank voor je reactie ook lig nu op bed en heb dan eigenlijk geen last merk ik alleen bij inspanning en ook niet continu vanavond toen ik op de bank zat ook wel een klein beetje
heb trouwens ook wel heel veel last van obstipatie en eergister heel hard zitten persen op de wc ben nu bang dat het misschien daardoor komt het harde drukken
Waarom bel je niet gewoon even de hap? Als je zegt dat je het alleen bij inspanning hebt dan heb je er toch de halve dag last van? Daarbij als er een stuk darm bekneld zit dan kan dat afsterven. Weet je dat? Bel nou gewoon even de hap IPV het aan te kijken.
hoi bedankt voor je reactie ik heb net 10 min geleden de ha post gebeld maar ze maken zich er niet druk over en zeiden dat ik morgen mn ha moet bellen wat ik ook ga doen natuurlijk
Ben benieuwd wat de dokter zegt vandaag. Ik zie dat je hard hebt gedrukt met poepen...zeker niet meer doen! Vraag direct naar movicolon bij de dokter. Mag je hebben in zwangerschap. Drukken is nog slechter dan geen ontlasting houdt de ontlasting soepel. Zeker bij een breuk. Succes!
Ik herken het wel, heb ook een navelbreuk overgehouden aan de bevalling van de oudste. Mijn gyn zei dat het geen kwaad kom zolang ik de ‘bobbel’ weer kon terugduwen. Dat lukte altijd wel, maar heb er wel veel last van gehad tijdens mijn andere zwangerschappen.
vandaag gebeld en zeiden dat ik t in de gaten moet houden maar mijn arts zei dat ik geen movicolon mocht alleen lactulose movicolon heb ik nog liggen maar dacht dat t niet mocht en ga zeker niet meer persen
dank je voor je reactie dus je hebt veel last ervan gehad tijdens je zwangerschappen ik hoop dat dat bij dan ook maar het geval is want wil echt niet geopereerd er aan worden