traktatie 40 stuks!

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Dani84, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Goedemorgen :)

Onze zoon is bijna jarig en mag trakteren op school, maar nu heeft hij er ruim 37 in de klas
    ik ben best van de knutsel enz maar dit vind ik toch wel erg veel kinderen :D
    iemand nog leuke tips wat leuk is maar niet al te veel werk?

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    op internet bestellen!

3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Moet het een gezonde traktatie zijn of maakt dat niets uit? Op pinterest staan ook veel leuke ideeen trouwens!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    een kindje in zoons klas heeft een bekertje vol popcorn getrakteerd. kinderen vonden het geweldig.

5. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Ja dit heb ik bij de oudste een maandje geleden gedaan maar toen heb ik smorgens alle popcorn in bekertjes gedaan en dichtgeknupt omdat het anders niet te eten is ;) daar heb ik met 40 stuks smorgens geen zin in

Op pinterest staan leuke dingen maar wel veel werk

gezond? nee hoeft niet
    maar ik vind een zakje chips zonder iets erop ook zo saai ;)

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Simpele cakejes bakken en dan een leuke cupcaketopper erop (aliexpress), amper werk en toch feestelijk en lekker.

7. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Bij action traktatiezakjes kopen en daarin een mandarijn en zakje haribo. Kan niet makkelijker ;)

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier zijn cakejes altijd een succes.
    Eerst bakken en dan samen versieren.

Laatste keer hadden we haribo-kikkers en een parasolletje.
    Kikker-op-het-strand-cakejes dus :)

En samen versieren is gezelliger dan alleen en kan de dag vantevoren al.

9. growingfamily

growingfamily Actief lid

21 sep 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sateprikkers op een laag verpakte piepschuim, druifjes aardbeien en spekjes.
    Ziet er erg leuk uit en nog enigszins vast te houden voor de jarige, mijn zoontje heeft dat vandaag uitgedeeld voor 30 kinderen.

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hm dit vind ik toch wel een beetje fantasieloos... het hoeft echt niet zo hoogstaand te zijn, maar een beetje zelf verzinnen kan geen kwaad toch?

TS, in ieder geval geen eierkoekmuizen maken dan... zijn er gisteravond ruim 2 uur mee bezig geweest met z'n tween en dat waren er maar 24 ;)
    Was niet mijn idee trouwens, dochter wilde het graag en perfectionist als ik ben, wil ik wel dat het een beetje mooi wordt en klopt ;)

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hier trouwens soort van pizza uitgedeeld.

Mariakaakje, philadelphia erop en dan 2 plakjes aardbei en een plakje banaan.
    Smaakte onwijs lekker ook.

Wel in de koelkast bewaren.. Anders wordt de philadelphia zo zacht dat het in het koekje trekt.
    Zijn ze nog steeds lekker maar wel erg lastig vast te houden :D

12. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Dit heeft mijn zoon getrakteerd. Niet moeilijk en hij heeft zelf meegeholpen. En dag of 2 vantevoren al te maken :)

Bijgevoegde bestanden:

13. Dani84

Dani84 Niet meer actief

De eierkoek muizen gaan van mn lijstje haha ;)
    piraatjes grappig! droogt de koek dan niet uit?

heb vanmiddag de juf gevraagd hoeveel kids er nu dan in de klas zitten en ze komt uit op 34 dus al 6 minder ;)

ik ga eens googlen

ik vind veel snoep en snoepzakken nou ook niet echt nodig.
    een beetje crea wil ik wel doen maar omdat het er zo veel ben ga ik bijv geen lange trein in elkaar knutselen dat is nog te doen als het er 20 zijn haha

14. Dani84

Dani84 Niet meer actief

zoiets is ook simpel en leuk toch? of is dit te simpel?

Vorig jaar had ik koekiemonsters gemaakt met zo n koffie filterzakje achter zn mond en dan een zakje smoeltjes erin.

15. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Mijn zoontje gaat morgen ook op bekertjes met popcorn trakteren, maar ik maak ze vanavond al klaar. Gisteravond al een klaargemaakt om te checken of ze vanmorgen nog lekker zouden zijn, was vanmorgen niets mee aan de hand, had het celofaantje wel goed dichtgeknoopt.

16. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Wees maar blij dat je voor de leerkrachten geen traktatie hoeft te maken ;) Ik zat aan ruim 50! traktaties voor de jongste.
    Mijn zoon heeft gewoon waterijsjes getrakteerd. Die houdt niet van poespas. Mijn dochter heb ik al rupsjes nooitgenoeg,en dit jaar gemberkoekmannetjes gemaakt. Leuk om te doen maar heel veel werk.
    Ikzelf trakteerde vroeger een appel, met een marshmallow als neus, kokindjes als ogen en banaantje als mond. Leuke prikker als hoofddeksel.
    Anders mandarijnen spookjes?

17. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    cakejes met spinnepootjes van dropveters. Twee smarties als oogjes. Voila, le spin.

18. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    of met een oreo :)

Bijgevoegde bestanden:

19. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Spookjes, mandarijn, witte lap er omheen, dichtmaken met een aardbeienveter en enge oogjes tekenen. Dit kan zeker de dag ervoor! Google maar eens op spookjes traktatie.

Deel Deze Pagina