Goedemorgen Onze zoon is bijna jarig en mag trakteren op school, maar nu heeft hij er ruim 37 in de klas ik ben best van de knutsel enz maar dit vind ik toch wel erg veel kinderen iemand nog leuke tips wat leuk is maar niet al te veel werk?
Moet het een gezonde traktatie zijn of maakt dat niets uit? Op pinterest staan ook veel leuke ideeen trouwens!
Ja dit heb ik bij de oudste een maandje geleden gedaan maar toen heb ik smorgens alle popcorn in bekertjes gedaan en dichtgeknupt omdat het anders niet te eten is daar heb ik met 40 stuks smorgens geen zin in Op pinterest staan leuke dingen maar wel veel werk gezond? nee hoeft niet maar ik vind een zakje chips zonder iets erop ook zo saai
Simpele cakejes bakken en dan een leuke cupcaketopper erop (aliexpress), amper werk en toch feestelijk en lekker.
Hmm hier zijn cakejes altijd een succes. Eerst bakken en dan samen versieren. Laatste keer hadden we haribo-kikkers en een parasolletje. Kikker-op-het-strand-cakejes dus En samen versieren is gezelliger dan alleen en kan de dag vantevoren al.
Supermix traktatiesnoepzak Sweet Halal, de webwinkel voor uw halal snoep, cadeaus en traktaties : Sweet Halal, De webwinkel voor uw halal zoetwaren, cadeaus en traktaties
Sateprikkers op een laag verpakte piepschuim, druifjes aardbeien en spekjes. Ziet er erg leuk uit en nog enigszins vast te houden voor de jarige, mijn zoontje heeft dat vandaag uitgedeeld voor 30 kinderen.
Hm dit vind ik toch wel een beetje fantasieloos... het hoeft echt niet zo hoogstaand te zijn, maar een beetje zelf verzinnen kan geen kwaad toch? TS, in ieder geval geen eierkoekmuizen maken dan... zijn er gisteravond ruim 2 uur mee bezig geweest met z'n tween en dat waren er maar 24 Was niet mijn idee trouwens, dochter wilde het graag en perfectionist als ik ben, wil ik wel dat het een beetje mooi wordt en klopt
Hier trouwens soort van pizza uitgedeeld. Mariakaakje, philadelphia erop en dan 2 plakjes aardbei en een plakje banaan. Smaakte onwijs lekker ook. Wel in de koelkast bewaren.. Anders wordt de philadelphia zo zacht dat het in het koekje trekt. Zijn ze nog steeds lekker maar wel erg lastig vast te houden
Dit heeft mijn zoon getrakteerd. Niet moeilijk en hij heeft zelf meegeholpen. En dag of 2 vantevoren al te maken
De eierkoek muizen gaan van mn lijstje haha piraatjes grappig! droogt de koek dan niet uit? heb vanmiddag de juf gevraagd hoeveel kids er nu dan in de klas zitten en ze komt uit op 34 dus al 6 minder ik ga eens googlen ik vind veel snoep en snoepzakken nou ook niet echt nodig. een beetje crea wil ik wel doen maar omdat het er zo veel ben ga ik bijv geen lange trein in elkaar knutselen dat is nog te doen als het er 20 zijn haha
zoiets is ook simpel en leuk toch? of is dit te simpel? Vorig jaar had ik koekiemonsters gemaakt met zo n koffie filterzakje achter zn mond en dan een zakje smoeltjes erin.
Mijn zoontje gaat morgen ook op bekertjes met popcorn trakteren, maar ik maak ze vanavond al klaar. Gisteravond al een klaargemaakt om te checken of ze vanmorgen nog lekker zouden zijn, was vanmorgen niets mee aan de hand, had het celofaantje wel goed dichtgeknoopt.
Wees maar blij dat je voor de leerkrachten geen traktatie hoeft te maken Ik zat aan ruim 50! traktaties voor de jongste. Mijn zoon heeft gewoon waterijsjes getrakteerd. Die houdt niet van poespas. Mijn dochter heb ik al rupsjes nooitgenoeg,en dit jaar gemberkoekmannetjes gemaakt. Leuk om te doen maar heel veel werk. Ikzelf trakteerde vroeger een appel, met een marshmallow als neus, kokindjes als ogen en banaantje als mond. Leuke prikker als hoofddeksel. Anders mandarijnen spookjes?
Spookjes, mandarijn, witte lap er omheen, dichtmaken met een aardbeienveter en enge oogjes tekenen. Dit kan zeker de dag ervoor! Google maar eens op spookjes traktatie.