Ik zit nu in week 2 van de cyclus, ben pas gestopt met de pil. Vorige week was ik ongesteld en had wat ongesteldheidskrampen, maar nu nog steeds en het wordt erger. Geen echte krampen, maar het is erg gevoelig daar, en vanmiddag op de fiets echt pijnlijk als ik over hobbels rijdt e.d. Kan dit komen door bv de aanmaak van eicellen na lange tijd van pilgebruik (2 jaar)? Vorige keer, 2 jaar geleden ben ik ook gestopt om zwanger te worden, en was ik binnen 2 maanden zwanger, dus kan me dit soort pijn eigenlijk niet herinneren. Kan iemand mij helpen. Wil het eigenlijk even wachten tot mijn officiele eisprong (volgende wk woda) en dan toch maar naar de dokter? Het voelt niet echt goed namelijk.
Haai! Nou ik weet wat je bedoelt! Ik ben sinds vorige maand gestopt met de pil. Heb verder nog geen kinderen dus alles wat ik nu voel is helemaal nieuw (het ontpillen denk ik) ik heb woensdag mijn NOD en ik ga het afwachten want zeker is dat natuurlijk helemaal niet. Vandaag had ik onwijs last van krampen in mijn onderbuik en steken in mijn lies. Heel de dag het gevoel alsof ik heel nodig naar de wc moest, maar er gebeurde niks. Heel vervelend haast niet te beschrijven gevoel.. Maar, dit had ik ook in week 2 van mijn cyclus. Ergens eigenlijk ook heel logisch, want ik heb ong. 4 jaar de pil geslikt, en nu ineens niet meer. dus mijn lichaam moet weer helemaal ontpillen, of het zou maby een zwangerschap moeten zijn.. Ik denk dat dit voor jou niet echt geld, en dat het misschien gewoon ontpillen is, maarja, ik ben geen helderziende dus ik weet het ook niet natuurlijk! Wacht het gewoon nog even af, (zou ik doen) en als het echt erger word gewoon even je HA bellen! Liefs, Kim