net mirena geplaatst, is dit normaal?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Stinkerbell, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik ben iets meer dan vijf maanden geleden bevallen. En in de tussen tijd maar 1 keer ongesteld geweest ivm volledige bv.
    Nu vergat ik telkens de minipil dus dat was geen optie meer.
    Voordat ik zwanger werd hem ik ook de mirena gehad. Nu heeft de ha hem net geplaatst en het was best pijnlijk hij vond ook dat mijn baarmoedermond goed doorbloed was. Toen hij klaar was kwam er best veel bloed uit. Nu heb ik het advies gekregen om het vandaag even aan te kijken , misschien was er een bloedvat geraakt :$. Nu had ik wel al twee dagen een beetje een zeur pijn in mijn buik. Soort van ongi pijn.

Heeft iemand dit ook gehad?

2. millow

millow Lid

4 jan 2010
    89
    0
    0
    fotografe
    Noord Holland
    ik heb m anderhalf jaar terug ook gehad en ik heb 3 weken pijn gehad in mijn buik....zo org dat ik opnieuw op echo moest maar alles zat goed...dus je kan het nog wel even houden...en dat bloeden verschilt ook! ik was er vrij snel vanaf maar vriendin van mij heeft 2 maanden gebloed...en dat lees ik hier ook vaak! :) dus ik zou me nog niet zo zorgen maken!

3. Lynette84

Lynette84 Fanatiek lid

9 feb 2009
    1.473
    0
    0
    ziektewet/huismoeder
    Arkel city
    Ik heb me mirena sinds dinsdag laten zetten tijdens me eerste menstruatie na me bevalling (via keizersnede)

Ik heb een licht zeurend gevoel en af en toe wat krampjes.

Met een paracetamol heb ik er amper last van.

Groetjes

4. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Gelukkig is het bloeden al veel minder. Heb alleen nog een ongi gevoel maar dat is inderdaad met een paracetamol zo weg.

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik had het ook maar meer pijn aan mijn rug..(dit had ik ook als ik ongesteld was)

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik heb 10 maanden er last van gehad en ik ga hem eruit laten halen nu!
    Gelukkig is elk lichaam anders en hoop dat het bij jou beter gaat dan bij mij :)

Deel Deze Pagina