4,5 week na de bevalling was het vloeien bijna over en opeens begon ik met 5 weken weer helderrood bloed te verliezen. Vlk gebeld en zij dacht dat mijn menstruatie weer was begonnen. Nu 6 dagen verder en nog steeds helderrood en de hoeveelheid is ook nog t zelfde. Het neemt niet af. Ook vindt ik het stinken. Is dat normaal dat je eerste menstruatie stinkt ? Heb verder geen andere klachten op t moment. Wel heb ik 1x al koorts gehad en ander halve week later buikgriep. Ik twijfel of het wel weer mijn menstruatie is. Ik geef trouwens ook borstvoeding.
Hoi emmaa, heb je nu ook nog koorts? En heb je buikpijn? En stinkt het dusdanig dat je het buiten de kamer zou kunnen ruiken? (beetje rare vraag misschien) Zo ja, dan moet je toch echt even de vk moeten bellen om een baarmoederontsteking uit te sluiten. Een mogelijke placenta/vliesrest zou ook deze klachten kunnen geven. Maar het kan ook zijn dat je lijf een soort laatste grote schoonmaak houdt. Ik verwacht toch wel dat als er niets vreemds aan de hand is, het bloedverlies met een week minder moet worden. Gewoon even goed in de gaten houden en je vk bellen bij twijfel. Groetjes Brigitte