Hoi dames, Sinds een dikke week heb ik veel last van teveel slijm in mijn keel. Ik ben verder niet verkouden ofzo. Het is zeer vervelend want ik krijg het niet weg en daardoor moet ik steeds kokhalzen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of hebben gehad? En wat deden jullie hieraan? Groetjes
Ik had het ook. Eerst door verkoudheid, maar het is daarna blijven hangen. Maar thijmsiroop proberen, dat kan helpen.
Las op internet ook dat het een kwaaltje is. Zwangere vrouwen schijnen meer speeksel aan te maken??? Bedankt, ik ga die thijmsiroop eens proberen. Ik neem aan dat dit wel gewoon gebruikt mag worden tijdens de zwangerschap?
Ik heb hier ook last van, wist niet dat het een kwaaltje is. Heb het vooral 's morgens als ik net uit bed kom en dan idd ook kokhalzen. Ik ga die thijmsiroop ook maar eens proberen, bedankt voor de tip minimeee!
Ik heb er geen last van, maar Thijmsiroop mag je gewoon gebruiken. Heb het gebruikt toen ik onlangs keelontsteking had. No worries. Hoop dat het helpt dames!
Ik heb het ook al weken. Alleen dan in het gedeelte van de keel tussen de neus en de keel. Sorry voor de details, maar als ik 's ochtend achter in mijn keel kijk zie ik gewoon groene slijm zitten achter mijn huig... Is dit wat jullie bedoelen?
Ik heb het ook al weken. Alleen dan in het gedeelte van de keel tussen de neus en de keel. Sorry voor de details, maar als ik 's ochtend achter in mijn keel kijk zie ik gewoon groene slijm zitten achter mijn huig... Is dit wat jullie bedoelen?
@mietie zo voelde dat bij mij ook, maar was niet groen. Nu door verkoudheid ook echt in keel zelf. Morgen maar snel naar de kruidvat.
Ja ik herken dat wel...aantal weken geleden ziek geweest, denk in week 13 ( nu week 19) en sindsdien nog steeds snotterig ( alleen in de avond ) en elke ochtend lijkt het wel of ik de dag ervoor 6 pakjes sigaretten heb gerookt. Als ik het uitgespuugd heb dan is het wel weer weg, maar smerig is het wel. Ik hoop voor jou dat het snel over is.