Op zoek naar baarkruk!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sarah82x, 9 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Hallo allemaal,

Begin november verwachten we ons eerste kindje. Als alles goed gaat willen we thuis bevallen en ik wil graag op een baarkruk.
    Helaas hebben de verloskundigen hier geen eigen baarkruk.
    Ook de twee zorgwinkels hebben er geen.
    Iemand enig idee hoe en waar ik aan een baarkruk kan komen? Regio Nijmegen/Eindhoven/Venlo.

Groetjes!!!

2. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    Heb je al bij de zuidzorg gevraagd. En raar dat de vk die niet hebben.hoort er toch standaard bij

3. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Ik ga daar eens vragen, bedankt voor de tip!
    Er zijn 4 verloskundigen (2 jongere VK en 2 wat oudere VK) in de praktijk. De VK die ik van de week sprak is een van de 2 jongere en zij vertelde me dat ze had overwogen om er zelf een aan te schaffen omdat zij zelf erg voor de baarkruk is. Echter geldt dat niet voor alle 4. Ze zei dat het lastig wordt als zij er wel een heeft en de anderen niet, helaas!

4. verabloembos

verabloembos Actief lid

20 jan 2014
    166
    0
    0
    Ik weet niet waar je woont, maar op marktplaats staan er 3. Eentje is zelfs gratis, in zuid Holland.

5. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Die had ik inderdaad ook gezien, zuid-Holland is voor ons wel erg ver uit de richting. Eerst even kijken of er iets anders mogelijk is ;)

6. Schilderijtje

Schilderijtje Niet meer actief

ik dacht dat je ze kon huren bij thuiszorgwinkel maar begreep dat dat bij jullie niet het geval was. jammer zeg!
    verder zou ik het ook 123 niet weten.

7. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    anders laat je hem via marktplaats per post overkomen voor 6 euro? of is het een heel groot object

8. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Geregeld! Wordt inderdaad via de post ;)

Deel Deze Pagina