heb via de calculator uitgerekend en vandaag zou kunnen zijn dat er iets gaat innestelen maar had iets bloedverlies nu is volgende probleem dat ik last van blaasontsteking heb en daarbi kun je ook bloed verliezen maar goed ik heb met papiertje afgeveegt en naar mijn mening kwam het niet uit de plas heeft iemand ervaring met bloedverlies op innestelingsdag en kan dit normaal zijn? groetjes
Ik heb al twee keer iets bloed gehad tijdens innestellingsdag maar geen één keer leidde het tot zwangerschap, helaas... Misschien is het voor jou wel een goed teken! Liefs Dib
Hai mir5555, Ik had een heel klein beetje bloed en een dag later teste ik positief, dus ik vermoed dat dat een innesteling was. Hopelijk geld dit ook voor jou
hoi hoi, Ik had 1 druppeltje bloed ongeveer, en niet meer.. weet niet zeker of het een innesteling was, dat zal de test moeten laten zien die ik mag gaan doen over 3 dagen Hoop dat het raak deze maand, zal voor je duimen Groetjes Diana
Hoi ik heb het ook volgends de cal.was mijn innesteldag27 januari vanaf die periode heb ik tijdens het afvegen een beetje bloed bruin rosig bloed en een beetje buikrampen voelt ook aan als ik ongesteld moet worden die krampen,vandaag is al 4feb en nog steeds bij het afvegen dat bloed vind het ook raar maar jah ik w8 het ook ff af, moet morgen ongesteld worden .dus ik w8 ook rustig af alleen maak ik me zorgen omtrent die bloeding die ik zo lang heb .had het daarvoor helemaal niet maar jah w8 het rustig af