Hoi, Vroeg me af hoe hard je op je buik mag drukken. Heb een babywatcher thuis waarmee ik het hartje kan luisteren maar moet best hard drukken voordat ik het kan horen. Mijn gynecoloog drukte ook hard om bij het hartje te komen. Hoeveel druk kan het eigenlijk aan. Men voelt zich een beetje schuldig daarna
Je kleintje zit heel goed beschermd en kan wel tegen een duwtje Je voelt vaak zelf wel hoe hard je kan duwen,het moet geen pijn gaan doen ofzo maar somsligt je kindje meer naar achteren en moet je wat duwen.
Hoi Denise, Ik kan zeggen dat het niet echt behagelijk is dat drukken doet geen pijn maar tis vervelend gevoel en achteraf voel je dat je daar gedrukt hebt. Vind het altijd een raar gevoel om te drukken. Ja mijn gynecoloog drukte ook aardig moet ik wel zeggen. Ja bij mij lag het net boven mijn schaambeen dus was een moeilijke positie moest zelfs zittend ´het hartje zoeken want liggend ging niet.
onbeperkt geloof ik kep zelf tijd in ht ziekenhuis gelegen met nierbekken ontsteking... en daar deden ze het 2 maals daags... verder drukken ze nogal hard waarvan ik denk zo ben benieuwd of me kleine niet met een blauwe plek eruit komt... maar blijkt allemaal te kunnen maak je niet druk zou ik zeggen
Hoi Sjarrel, Bedankt, ja ik denk ook dat als een gynecoloog zo hard drukt dat ik dat ook wel kan doen maar goed je bent gelijk onbezorgd zodra het een beetje afwijkt van wat men normaal vindt. Voel me een beetje meer gerust gesteld
ik moet zeggen dat ik in het begin ook erg hard drukte om hem uit te dagen zodat ie me een beetje ging trappen toen hij het nog niet zoveel deed en was ik zelf ook bezorgt, iedereen zei al volgens mij krijgt ie een blauw oog door jou.... maar zo ver alles nu verloopt gaat alles toppie... verder heb ik zelf ook een motor ongeluk gehad tijdens mijn zwangerschap... en kon zelfs een week niet lopen... en alles is nog perfect.... zon zak is blijkbaar erg goede bescherming
Jeetje een motorongeluk, gelukkig dat alles goed ging met jullie beide. Ja heb ook wel verhalen gehoord over meiden die ervan alles aan deden om een miskraam te krijgen door kaaihard in de maag getrapt te worden of express vallen op de maag. dan kan ik me eigenlijk wel gerust gesteld voelen met dat klein beetje drukken van mij hihi.
Je mag een doptone wel vaak gebruiken maar de trillingen zijn wel vervelend voor de kleine he! Volgens de vrouw die mn 3D echo's doet staat een paar minuten naar je kindje luisteren gelijk aan een paar uur echo! Ze kunnen dan erg druk worden in de buik omdat ze de trillingen niet zo fijn vinden. Ik heb ook een doptone en als ik naar mn meisje luister en het dan eventjes doe dan gaat ze alle kanten op lijkt wel! Als je straks verder zwanger ben word het nog leuker want dan ga je je kindje's hartslag steeds beter en beter horen! Wij horen het nu echt al heel goed en hard
Mjah idd... gelukkig wel... ik was toen ook iets van 5 a 6 weken zwanger maar.... en dat wist ik niet een... wist pas bij 8 weken dat ik zwanger was... maar toch... alles goed gekomen
wij zijn van de week ook bij de vk geweest en ik vond ook dat ze heel hard drukte (ze drukte dat ding echt mijn buik in heel onprettig) nou ja goed, ze zullen wel weten wat ze doen daar, maar ik vond het niet prettig
Je mag zo hart drukken wat jezelf aan kunt.. Want je mag ook gewoon nog op je buik slapen. Ik denk dat dat ook wel flink druk geeft.