Hoi! Ik ben nogal smal van mezelf en kom bij mijn zwangerschappen eigenlijk niks aan, alleen mijn buik groeit nogal flink (en mijn borsten een beetje) Wel leuk natuurlijk alleen ik merk dat spijkerbroeken,positie, vrijwel altijd ruim zitten bij mijn billen (en benen.).gewoon te wijd..en ook als ik het elastiek helemaal strak doe zakt het nog wel eens af.. Heb bijv mamalicious maat 27. Misschien dat ik dan toch 26 eens moet proberen..maar heb het idee dat al die broeken bij mijn billen te wijd zitten.. Een zwarte stretchbroek vind ik sowieso mooi en prettig en deze sluiten wel gewoon mooi aan. Ik heb er nu 1 van noppies maat xxs die wel goed zit. Wil er wel meer hebben maar vind ze nogal duur. Xs van noppies is ook eigenlijk te ruim voor me helaas.. Wie heeft hetzelfde en heeft goede tips??mag ook best een stretch broek zijn wat geen positie is maar wel lekker mee rekt bijv (dus 1 geheel, zonder knopen) Ik moet weer een keer naar de h&m, hoe zitten de broeken daar? hebben ze hier veel keus? Ja, dit is mijn derde zwangerschap en heb er vorige keren ook wel mee gedaan, heb 2 broeken die heel fijn zitten, xxs van noppies dus en nog een andere die ik toen via mp had gekocht..maar omdat het zo'n stretch stof is,beginnen ze wel te pillen enzo (krijg je niet weg) dus wil daarom wat anders. de broeken die toch wat wijd zitten en ik vorige zwangerschappen ook niet heb aangedaan ga ik toch maar verkopen
Ik heb hetzelfde "probleem". Van mammalicious, de skinny broeken zitten bij mij wel mooi, maat 27. Wist niet dat ze van noppies maat XXS hebben? XS/S zitten niet mooi.... als je ze te duur vind kun je misschien ook nog op marktplaats kopen al zou het aanbod niet heel ruim zijn? Van H&M mama vind ik de broeken ook goed zitten! In tegenstelling tot de normale broeken maat S ( die mij te ruim zitten bij de benen zitten, maar XS weer te strak bij de buik ), zitten de positiebroeken maat S of XS perfect en ook ruim assortiment! Ben van plan deze zwangerschap ook lekker veel leggings te dragen met een jurkje of tuniekje erop, probleem opgelost !
Hoi! Bedankt voor je reactie! Ik heb van mamalicious 1 zwarte skinny maat 27 die wel mooi zit maar die andere broeken maat 27 van mamalicious zitten dus te ruim bij mn billen/benen.. Noppies heeft iddmaat xxs, heb in die maar ook longsleeves,rekt heerlijk mee met mijn buik en zit boven enzo ook erg mooi. Ik ben idd aan het kijken op mp maar xxs staat er vrijwel niet tussen helaas.. Bij h&m hebben ze dus maatjes s en xs? (ipv 26,27 etc) Ik wil daar proberen vrijdag heen te gaan,hoop dat het gaat lukken! Fijn ook dat het bij de buik mooi meerekt, want mijn buik die groeit wel haha (zie album) Leggings is idd ook leuk,met tuniekje/jurkje! Ik moet alleen nog ff leuke fijne schoenen scoren (misschien ook vrijdag )die over een jurkje mooi staan en bij broeken ook (moet dan eigenlijk wel een laars zijn..) oja, koop jij positieleggings?Heb wel eens gelezen dat als je smal bent je ook gewone leggings kunt kopen..had bij andere zwangerschappen wel positielegging van prenatal geloof ik.
Ik heb ook dat probleem.. Kan echt nergens slagen voor broeken. Via marktplaats heb ik uiteindelijk 1 spijkerbroek kunnen vinden die me perfect past. Dit is een broek van de Zara, dus misschien zou je daar eens kunnen kijken? Verder draag ik nu maar veel jurkjes, om nou iedere dag dezelfde spijkerbroek te dragen En positieleggings heb ik niet. Ik draag vaak mailloits en die komen normaal ergens tot mn oksels haha, dus kunnen ze nu mooi over mn buik Legging draag ik ook ooit maar zorg dat die onder mn buik blijft. Die halen het nl niet over mn hele buik. Lastig he
h&m valt in het algemeen erg klein heb ik ondervonden...ik heb daar aan het begin een paar positiebroeken gekocht welke ik al een maat of 2 groter moest nemen en nu al een tijdje niet meer pas.. ik zou ff bij de hennes kijken dus..
Hier ook zo'n 'geval'! Ik draag alleen maar broeken van MamaLicious, maat 26 of 27 en deze zitten erg mooi (skinny dan, het normale model zit nog iets wijd maar goed). Verder droeg ik in het begin ook wel de normale spijkerleggings en deed dan de band (want hier zit dus geen knoop of gulp in) onder mn buik. Alleen sinds ik een week of 27 zwanger ben zit dit niet meer lekker. Succes!
ik had een bericht getypt en ineens was alles weer weg!irritant! Dus even anders: bedankt allemaal voor de tips! Ik zal sowieso eens langs de h&m gaan ,hopelijk vrijdag!Ben wel benieuwd!ben er wel eens geweest bij mn eerste zwangerschap maar heb toen geen broeken gekocht..oh, ja wel 1, was toen super druk en had maat m gepakt, die zit dus wel te wijd,maar het is een soort van huisbroek dus minder erg vind ik dan n(had niet gepast id de winkel ivm drukte) De broeken van Mamalicious zitten wel fijn, heb dus een zwarte skinny maat 27 dus wel prettig zit maar had zelfs wel maatje kleiner mogen zijn,maar hij gaat er wel mee door hoor. maar heb van mamalicious ook 1 broek maat 27 dus bij de billen en benen echt te wijd zit dus die ga ik maar gewoon verkopen, plus nog een paar broeken,oa van noppies maat s en xs. en ga dan gewoon kleinere halen via mp en/of bij h&m. (vind het zonde om 70 euro aan een nieuwe noppies broek uit te geven) Maar ben wel fan van mamalicious, heb er heel veel hempjes van,van die strakke aansluitende, zitten heerlijk en als gegoten!(heb er nu ook 1 aan met een vestje erop) maar ook longsleeves en leuke shirts. Xd: die broek van de zara, is dat wel een positiebroek of gewone broek? Ik houd ook van veel afwisseling!Ik heb ontzettend veel positiekleding, echt heel veel...te veel misschien wel haha...maar alleen de broeken dat valt best mee omdat er dus een aantal tussen zitten die toch niet helemaal goed zitten. bedankt nogmaals voor jullie reacties!
Ik zou vrijdag echt even bij H&M kijken, Die broeken zijn in maat S en XS en die vallen qua positiekleding dus klein vind ik. Hoe de leggings straks zitten met dikke buik weet i niet, was de vorige keer in de winter zwanger. Maar mn zus is ook zo smal en zij heeft tot ver in de 20 weken met gewone leggings kunnen doen, gewoon onder de buik. Ik zal er gewoon pumps of slippertjes onder aan doen, we gaan het voorjaar en de zomer tegemoet! Ik heb ook veel rekbare shirtjes en tuniekjes die eigenlijk niet "positie" zijn, maar die goed over een dikke buik heen passen. Alles waar positie of zwanger voor staat kost per definitie al duurder. Zo hou je dan weer geld over voor een leuke broek! Ik heb trouwens bij H&M een leuke stoere soort van harem broek gekocht. Wel op de mama afdeling. Maar die valt bij de bene iets wijd maar is bij dat soort broeken niet storend. Mammalicious heeft inderdaad alleen goed zittende skinny's Lastig he? Ik ga ook maar gewoon veel jurkjes dragen denk ik!
Ik had hetzelfde probleem met mijn maatje 34 en ben uiteindelijk bij het merk Love 2 Wait uitgekomen. Wel duur, maar ze zaten perfect! Ook had ik broeken van C&A, H&M en Esprit. Mocht er iemand interesse hebben wil ik evt wel foto's maken, want ik wil de broeken toch op marktplaats gaan zetten binnenkort.