Wat kan de huisarts doen met zo een wrat? Er zitten een stuk of vijf kleine wratjes naast maar die zie je niet op de foto. Het is erg pijnlijk en jeukt ook erg. Er zit een ontsteking omheen als je daarop drukt blijft je vingerafdruk erin staan. Stikstof kan niet.
bij dl hebben ze waterwratjes weg gebrand. daar gebruiken ze een soort naald voor je kan ook op google plaatjes vinden hoe het apparaat eruit ziet.. hoop voor je dat ze er wat aan kunnen/willen doen
De huisarts kan hem ook bevriezen Maar zelf bij de drogist formule w halen kan ook werkte vroeger goed bij mij
Ik had vroeger een wrat op mijn vinger en due heb ik zelf beetje bij beetje uitgelepeld zeg maar 😄 is nooit terug gekomen. Misschien kan de huisarts dit doen met verdoving?
Wrat-X kopen bij de Etos! Is een beetje duur maar ik had al 8 jaar een grote diepe voetwrat met kleintjes er omheen en ipv een keer per week aanstippen met wrat-x heb ik het gewoon 1 x per 5 dagen gedaan en na een paar maanden was hij helemaal weg. Ik had ook werkelijk AL het andere al geprobeerd. Wrat-x is een zuur en het is volledig pijnloos! Echt een super aanrader!