Safaritent Landal coldenhove

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bioluun, 6 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Wij gaan binnenkort lekker naar een landalpark waar we slapen in een safaritent. Fijn een combi van kampeerervaring met wat luxe. Maar kan nergens een inventaris vinden. Wie kent deze tenten en helpt me met wat vragen? (Controlefreak-alert)

Is er in de kamer met stapelbed ruimte voor het campingbedje?
    Zit er een matrasje bij dat campingbedje?
    Zijn er stopcontacten?
    Is het handig klapstoeltjes mee te nemen?
    Miste je iets in de inventaris wat je aanraadt mee te nemen?

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb nog nooit in een safaritent gezeten, maar ik zou gewoon even Landal Coldenhove zelf mailen. Ze kunnen vast antwoorden op al je vragen!

3. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.903
    5.161
    113
    https://www.landal.nl/parken/coldenhove/accommodaties/6st

Is het deze?

Je hebt dus al terrasmeubilair, dus klapstoeltjes niet nodig lijkt me. Stopcontacten zijn er ook. Campingbedje.. zal net niet passen gok ik als ik de plattegrond zo bekijk. Campingbedje lijkt mij wel een matras hebben maar weet ik niet zeker.

Hopelijk kan iemand je nog helpen die er geweest is. Anders inderdaad gewoon mailen :)

4. Nimue

Nimue Niet meer actief

Geen ervaring met de safaritenten maar wel met de camping, ik was er een paar dagen geleden nog :) heb de safaritenten wel gezien, zijn behoorlijk grote dingen wel. Ik heb dus geen antwoorden op je vragen maar ik wil je wel even een fijne vakantie wensen daar!

5. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Bedankt dames.
    @Jippie ja dat was mijn andere optie :rolleyes: Vind het alleen fijn om dit hier te plaatsen.

@Madeliefje06 ja dat is hem! Ik dacht ook al niet dat het zou passen... ik twijfelde over de stopcontacten omdat er 16ampere staat. Dacht misschien zoals bij een camping: 1 aansluiting.

@danilina bedankt! leuk dat je hier ook bent geweest! Klinkt als een leuke camping.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik ben nu op het park. Al vaker langs de tenten gelopen. Het zijn grote tenten, buiten meubilair is er inderdaad. Volgens mij zag ik binnen ook een magnetron staan, meer weet ik niet.

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Wij waren er vorige week. Ruime tenten zoals ik kon zien van de buitenkant.

Campingbedje die wij hadden was heel ouderwets. Niet zo'n klapbedje maar opvouwbaar in drieën. Zat wel een matras bij. Maar wij hebben het met slapen anders opgelost omdat ik wist dat de jongste echt niet in zo'n bedje zou slapen.

Meubilair stond gewoon buiten. Hetzelfde als wat wij bij het huisje hadden.

Maar ik zou ze gewoon even bellen. Ik had na aankomst een aantal vragen en de service daar is echt geweldig.

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O das handig, een magnetron. Hoeven de potjes niet in een pannetje water. Thanks en tot vrijdag ;)

puzzelstukje vindt dit leuk.
  9. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik heb inderdaad ook even gebeld. Volgens haar past het bedje wel in de ruimte met stapelbed. Maar als ik jou zo hoor over het bedje ga ik even kijken of onze eigen campingbedje niet toch nog in de auto past... ik ben benieuwd naar dat in drieën opvouwbare bedje :)

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Misschien tot vrijdag!

11. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    In September gaan wij een weekje in een luxe safaritent op landal coldenhove slapen. Ik ben dan ook erg benieuwd naar jouw ervaring en of je nog iets gemist hebt.

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    We zitten er nu een dag en ik ben fan :) De bedden zijn top (al vind ik een stapelbed zonder zijplank boven spannend), er zijn veel lampen, overal dekentjes en kussentjes en de plek is super rustig. Ook het campingbedje is prima trouwens. En onze kleinste mop is nog maar 1x van de vlonder afgedonderd :roflmao: Wil je dat voorkomen, dan zou ik tent 2 of 3 aanvragen, die hebben lagere vlonders.
    @Veertje1986 als je nog specifieke vragen hebt hoor ik het wel :thumup:

13. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het zo goed bevalt!
    Een stapelbed zonder zijplank boven, is wel heel spannend inderdaad.
    Ik ben benieuwd in welke tent wij zullen logeren. Als ik jouw verhaal zo lees, hoop ik twee of drie.
    Zit er ook een fijn matrasje bij het campingbedje?

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ach, een prima matrasje. Voor een weekje :) Ben wel blij met de warme slaapzak en pyjama :cool:

15. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik kan mij voorstellen dat je blij bent met een warme pyjama en slaapzak. Zo'n tent koelt waarschijnlijk sneller af dan een huisje. Dat is voor ons ook iets om rekening mee te houden. Veel plezier nog!

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja de plek is echt gaaf he! Speeltuintje erbij, picknicktafel en vuurkorf en zo het bos in...

Veel plezier nog!

Deel Deze Pagina