Definitieve berekening kinderopvangtoeslag 2010

Discussie in 'De lounge' gestart door Chantico, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Help!

Ik ben bezig alle belastingzaken te regelen en nu wil ik voor de kinderopvangtoeslag 2010 de definitieve cijfertjes (uren, bedragen, verzamelinkomen) doorgeven. Maar ik kan dus nergens vinden hoe...

Ik heb inmiddels wel voor mijn k.o.toeslag 2011 de gewijzigde gegevens doorgegeven.

Hoe komt de definitieve berekening van de kinderopvangtoeslag 2010 tot stand? Maken ze een koppeling met je aangifte loonbelasting en komt je verzamelinkomen zo automatisch bij ze binnen, of moet ik het toch ergens zelf nog invullen? En bij dat laatste: waar dan? En hoe weten ze dan hoeveel uren en voor wat voor uurbedrag je definitief hebt afgenomen?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Volgens mij krijg je daar apart een brief over toegestuurd hoe en wanneer je dat moet aangeven.

3. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Dit hoef je niet door te geven bij de aangifte van 2010.
    De belastingdienst doet zelf een definitieve berekening obv je ingevulde gegevens en dan krijg je vanzelf bericht of je wat terugkrijgt of dat je terug moet betalen.
    Mochten ze gedetailleerdere gegevens nodig hebben, dan zouden ze kunnen vragen om je jaaroverzicht van het KDV. Maar dat gebeurt doorgaans zelden.

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh, da's mooi! Thanx!

5. SimplyLin

SimplyLin Actief lid

3 mrt 2011
    164
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey ik zat met precies dezelfde vraag, mooi dat ik dit topic toevallig zag! Ik snapte er ook al niks van..
    Dus ook van mij bedankt!

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ha, ik zat al met hetzelfde probleem. Ik dacht dat het wel zou terugkomen in de totale belastingaangifte over 2010.
    1 probleem minder, nu nog de raadselen rond de heffingen van ouderschapsverlof oplossen:(

Deel Deze Pagina