vreemde dromen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

al 2 weken heb ik vage dromen ik onthoud ze allemaal.

zo heb ik iemand dood geschoten :$
    ben ik bij mijn vriend weg gegaan.
    is er was ergs gebeurd met fynn (dit was toch wel de ergste ik werd ook hard huilen wakker)

zo veel rare dingen en ik vraag me echt af hoe het kan ik vind het eng worden namelijk.
    ik kan er ook nog uren over nadenken als ik wakker ben.

iemand een verklaring?

2. Skye

Skye Niet meer actief

Nee, kan alleen maar zeggen dat je blij moet zijn dat het dromen zijn!!

Maar het kan wel een soort van angstgevoel van jou zijn, dat je daardoor juist daar over droomt!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Heeeel herkenbaar! Toen ik zwanger was van Thijmen had ik ook dat soort dromen. Heel veel nachtmerries, veel oorlog achtige dromen met wapens en geschiet. Vreselijk idd.
    Ik had zelf het gevoel dat het ook een manier was om de HG te verwerken en mijn gevoel hieromtrent een plaats te geven.

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb ook totaal bizarre dromen sinds ik zwanger ben. Heel intens en heel erg naar soms. Ik heb gelezen dat het er bij kan horen. Sterkte ermee!

5. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Vervelend dat je zo naar droomt. Ik kan je weinig helpen, had juist in de eerste termijn veel rare (maar gelukkig grappige) dromen. Zo ben ik bij Oprah op de stoel geweest en maakte ik echo's met een polaroid camera... :(

bij mij is het nu juist minder, ik droom nog wel, maar vergeet de inhoud. Misschien is dat een kleine geruststelling dat het tijdelijk van aard is? Al snap ik dat je hier niet echt rustig van waker wordt...

veel sterkte ermee!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Je bent zwanger :)
    Ik droom ook raar, hoe vaak ik mijn vriend al vermoord heb. Of dat ik beval van een kind wat geen kind is.
    Ofdat ik niks met mn kind te maken wil hebben.

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Héél herkenbaar meid,
    Ik had het ook tijdens mijn zwangerschap,ik vergat mijn kind eten te geven,en beviel van een grote hamster!:D

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook!

Familieleden overlijden, mijn vriend gaat bij me weg en we hebben ontzettende ruzie. Dat soort nare dingen. Het zijn vreselijke dromen waarbij ik met hartkloppingen en bijna huilend wakker word.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

dus het ligd echt aan de zwangerschap?

jeetje ik had dit echt niet bij fynn hoor!

10. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik heb het ook gehad.

Ik ben een keer bevallen van een meid met 26 weken ( terwijl ik al wist dat we een jochie zouden krijgen )
    En ze bleef maar doorgroeien. Toen ze net 10 minuten oud was, zag ze eruit als een meid van een jaar of 6. Verder was ze donker en had ze een bos kroes-haar ingevlecht hihi.

( ik ben blank en mijn man ook )

Hoort er echt bij denk ik, maar wel heel vervelend dat het zulke nare dromen zijn.

Liefs

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb ook van die rare dromen..

Vannacht droomde ik dat mijn baby, nu 20 weken, niet meer leefde. Ze hadden namelijk geluisterd naar het hartje en die hoorden ze niet. Dus toen moest ik het kind laten weghalen. En pas later, toen het al was gebeurd, dacht ik: goh, hadden ze niet eerst even een echo moeten maken om het zeker te weten? Want de baby was nog wel aan het schoppen.

Ik werd wakker van... what the f***!?

12. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    De zwangerschap idd. Ik heb ook de meest vage (en realistische) dromen.

Dromen over de dood betekent volgens mij dat er binnenkort een verandering gaat plaatsvinden en dat is natuurlijk ook zo, aangezien er een kleintje bij komt!

13. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben idd ook van mening dat het bij de zwangerschap hoort.

Hier ook de raarste dromen;
    - over een paarse spin die kon praten en die wilde dat we allemaal bij zijn 'gang' kwamen.. (hoe hilarisch!)
    - Ik beviel en we hadden nog geen naam
    - Ik had een moord gepleegd en toen ging ik samen met de hele familie vluchten ofzoiets.. en toen werd iedereen verdacht en schoot iedereen elkaar dood of reed over elkaar heen met de auto!
    - Heel in het begin v.d. zwangerschap droomde ik over een zwarte panter hier in huis die ons wilde opvreten en al. Nou wekenlang heb ik achterom gekeken of er geen panter rondliep:D

Ohja en afgelopen nacht droomde ik dat ik samen met vriendlief onder de douche stond en ineens kwam mijn ex erbij staan onder de douche. Dus vriendlief zei: He, ga jij eens weg (mn vriend zou hem aan gort slaan in t echt maar goed!) ex zei: Nee
    Vriendlief: Okay!

Ohja en hij was naakt en had een tasje met sinaasappels bij??

Kortom zwanger zijn is RAAR:D

14. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

Toen ik zwanger was droomde ik dat ik werd gevolgd door de muppets, ze waren echt overal. doodeng.
    Ook gedroomd dat ik mijn baby ging ruilen bij de prenatal omdat ze de hik had.

Ik heb overigens altijd extreem vreemde dromen hoor, wel gezellig. Zelden nachtmerries.

Nu 100% zeker niet zwanger, droom ik al weken dat ik moet kiezen tussen Damon of Stefan Salvatore (The Vampire Diaries) en dan word ik wakker en begrijp ik niet waarom ik daar nou zo moeilijk over moest doen, Damon natuurlijk! :D

15. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

haha geweldig!! :D

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    ha ha ha, ben ik gelukkig niet de enige met rare dromen

Ik herinner me ze niet allemaal
    Heb ook soms enge dromen, dat ik wakker schrik badend in sweet en niet meer durf te slapen. (of naar de wc durf te gaan)

Van de week gedroomd dat ik en man werktte als een soort CSI, we waren een top team dat iets moest oplossen.

En keer dat we met hele (ja hele) familie naar zwembad waren en ik iedereen kwijt was in een doolhof van zwembaden en waterglijbanen.

Gister een hele andere droom, ik voelde iets raars in mijn rug net onder ribben, soort van gezwel, dacht ik. (paniek)
    ik snel iemand er naar laten kijken, en die lachtte me uit (zelfs in mijn dromen, moet niet gekker worden)
    Ja, zei die, das geen gezwel, maar het voetje van je kindje.
    Terwijl ik niet wist dat ik zwanger was.

17. Nischa

Nischa Bekend lid

19 mrt 2008
    575
    0
    16
    Mama, Intrieurverzorgster
    Noord-Brabant
    #17 Nischa, 8 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
    als je zwanger bent droom je de raarste dingen dat weet ik wel! misschien dat het aan je zwangerschap ligt. al moet ik zeggen dat ik sinds ik zwanger bent geweest de naarste dromen heb.

Zo heb ik in mijn zwangerschap gedroomd dat ik beviel van een gits zwart kindje! wij zijn allebei gewoon 100% nl maar goed. en kon er maar niet bij waar dat vandaan zou moet komen, vriendlief was natuurlijk over de zeik in mijn droom :)

Ook droomde ik vaak in me zwangerschap dat me vriend vreemd ging en dat ik hem dan betrapte bij ons in huis in ons bed, met mijn beste vriendin toen der tijd! en dat ze mij dan buiten zette en dat ze zeiden als jij bevalt is dat kind van ons dan heb jij er helemaal niks mee te maken. en die droom kon ik me precies herinneren waarna ik de ochtend goed pissig wakker werd. dan wist mijn vriend alweer hoelaat het was en wat ik gedroomd had, dan was ik echt over de zeik. ook als ik mijn vriendin zag :) die dromen leken zo echt!

Toen ik net bevallen was. kwam ik naar 4 dagen uit het ziekenhuis.
    De eerste nacht thuis droomde ik dat mijn zus belde om te zeggen dat mijn moeder die in duitsland woont dat ze overleden was! en dat we snel daar heen moesten komen. en ja ik zat net met een pas geboren babytje! vreselijke droom! is me lang bij gebleven

18. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    schijnt normaal te zijn bij de zwangerschap ik heb t ook en ben ik blij als ik de volgende ochtend weer wakker word en er niks aan de hand is

19. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik heb ook rare dromen.
    Droomde laatst dat ik was bevallen ,maar ik was zelf niet bij de bevalling aanwezig.

dat het handje van de baby uit me buik stak, toen ik voor de spiegel stond.

20. Liiaatje

Liiaatje Actief lid

8 okt 2010
    214
    0
    0
    ZOoóó herkenbaar..
    Ik heb er al over gelezen in mijn 9maandenzwangerschapsdagboek en hier op dit forum..

Doordat je lichaam barst van de hormonen, droom je gewoon veel meer en vaker.. Over de gekste dingen.
    Dat is heel normaal..

Zelf heb ik soms wel 3 4 dromen in 1 nacht en de meeste vergeet ik weer.. soms heb ik leuke en soms heb ik de engste vreemder rare dromen. Niet normaal.. soms word ik wakker heb ik gewoon nog echte tranen op me wangen.. omdat ik dan in me droom aan het huilen was..

Maar dames, het hoort er allemaal bij...

Deel Deze Pagina