Hi meiden, Ik ben opzoek naar ervaringen over het doorvoeden tijdens je zwangerschap! DL drinkt nog 2-3 keer en ik ben nu 5 week zwanger, droom stiekem van tandem voeden dus hoop dat mijn productie in orde blijft. Hoe ging het bij jullie?
Hier had ik de hoop ook in de zwangerschap. Tot 10-12 weken ging het prima, daarna was het heel snel gebeurd met m'n productie. Zo rond 15 weken is m'n oudste gestopt, 'bosje was op' zei ze. Ze heeft in de zwangerschap nog 2x gevraagd om te willen drinken, 1x beet ze me flink, au! Na de bevalling wilde ze nog 1x maar dat was aanhappen, beetje giechelen en het was weer klaar. De melk lust ze ook niet graag meer, heel soms een klein beetje gekolfde melk.
Hoi, hoe gaat het ondertussen? Ook ik ben zwanger als het goed is nog maar bijna 5 weken en ik geef nog steeds borstvoeding aan mijn dochter. Ze drinkt nog 5x op een dag. Ik hoop dan ook dat het zo mag blijven. Geniet van je zwangerschap!
Hier gaat het nog prima! Sowieso 2x per dag en in het weekeind end ik vrij ben snoept ze wat extra bij! Gaat het bij jou ook goed? @red; dank voor je ervaring!
Hier heb ik tot een week of 23 zwangerschap bv gegeven. Betrof vooral een paar ochtend en avond slokjes, soms nacht, maar echte echte voedingen waren het vanaf een maand of 16 al niet meer. Dochter is toen van de ene op de andere dag ook gestopt met die paar laatste slokjes met 18 maanden. Ergens jammer, want had het erg bijzonder gevonden om te tandemen, maar ook fijn dat ze zelf heeft bepaald te stoppen en ik even een korte tijd 'mijn lijf' (borsten ) weer alleen voor mezelf had/heb haha.
Abri; indien ze zelf stopt vind ik het ook prima, ze is zo'n tietiefanaat dat stoppen vanuit mij een strijd zal worden. Maar dat is ook niet aan de orde, het lijkt me alleen zo schattig als ze samen kunnen drinken. Het lijkt me ook voor het wennen fijn, dan kan hoeft de grote zus de borst niet af te staan maar te delen Maar een rust is ook wel handig haha! Ben al blij dat ze sinds ik weet dat ik zwanger ben ineens doorslaapt! Ze gaat nu al grote zus gedrag vertonen!
Ik heb heel m'n zwangerschap gevoed en daarna nog 4 maanden tandem HEERLIJK en met veel pijn en moeite moeten stoppen omdat de kleinste niet goed aankwam
Hier door kunnen voeden tot ik ruim 5 maanden zwanger was.. maar helaas hield het toen echt op.. Ik vond het erg pijnlijk en Beau haalde er eigenlijk niets meer uit, het was meer tutten als wat anders.. dus stoppen ging toen heel snel.. Hij vond het wel best... en moet zeggen nu Lucièn er is dat ik eentje aan de borst ook echt wel even genoeg vind