Hallo allemaal, Sinds een paar dagen heb ik een behoorlijk pijnlijke plek in mijn buik. Nou ja, niet echt erin, maar meer de bovenlaag, in de huid of zo. Er is niks te zien of te voelen, maar bij sommige bewegingen (overeind komen, gaan verliggen, peuter tillen) voelt het alsof er wat doorheen snijdt, een beetje hetzelfde gevoel als wanneer je een pleister verwijdert en haartjes meetrekt, maar dan dus onder de huid (tja, rare vergelijking wel). Ik vraag me nu af of dit iets met een spier te maken kan hebben, of ik misschien wat teveel heb gedaan. Ben nl 3 weken geleden bevallen, heb nog een peuter van 2 rondlopen die regelmatig ergens op of af getild moet worden en voelde me vrij goed na de bevalling waardoor ik ook snel weer vanalles ben gaan doen (zoals oa tillen). Wie herkent dit?
Hoi Yip, Ik herken wat je beschrijft! Alsof er heel oppervlakkig een spiertje is gescheurd ofzo. Ik voel het ook niet altijd, soms bij bepaalde bewegingen, als ik mn buikspieren aanspan. Denk niet dat het heel ernstig is en verwacht dat het vanzelf weer over gaat. Heb jij er veel last van? Ik vermoed dat het is gebeurd met het persen of door het tillen van mn dochter...