Grijze haren!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Sukke, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    De kapster was hier net en wat denk je.....

"Goh, Sukke! Je hebt een paar grijze haren!"

:$"WWAAAAAAHHHHHTTTTTTT!":$

Hoe kan dat nou, ik ben pas 24!!!!!
    En het zijn niet zomaar grijze haren, ze had er 1 uitgeknipt. Echt van die taaie stijve grijze haren!!!

6 dec 2010 was ik voor het laatst geknipt en nog niks te zien, 10 december is zoonlief geboren.....

Kinderen bezorgen je dus écht grijze haren!!!!:)

*Gelijk maar een afspraak gemaakt om te kleuren en mondje dicht tegen Sukkeman die ik 2 jaar geleden uit lachte omdat ik grijze haren bij hem ontdekte op 28 jarige leeftijd!*

2. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Oef! Ik ben blij dat ik mijn haar standaard verf ;). Hihi sterkte met het verwerken van deze klap!

En even offtopic: bezig voor een tweede?! Toch wel? Leuk!! Ik krijg er ook kriebels van ;).

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Haha! Ja, ik verf ook wel regelmatig was nu alleen al ff geleden!

Of topic: Ja, maar kan pas 19 okt na de gyn voor clomid ivm de bv... Dus eigenlijk nog niet echt nu! ;)

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ahh welnee dat komt niet door zwangerschap, ik ben nu 27 en word al grijs sinds mijn 20e!!!!

5. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is dat een toevalsbevinding.
    Sommige mensen hebben wat minder pigment in het haar meegekregen en worden dus eerder grijs. Ik werd vanaf mijn 25e jaar ook al grijs. Veel mensen in mijn familie ook.
    Men zegt wel dat hoe eerder je grijs wordt hoe mooier de kleur grijs gaat worden op latere leeftijd. Toch nog een voordeel dus.
    En gelukkig kun je je haar nog altijd in een mooie kleur verven.;)

6. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Sukke, wat een schok! :$ Maar goed, daarvoor hebben ze haarkleuring uitgevonden toch?! ;)

Even offtopic Sukke en Daan, we kunnen ons Clomid topicje weer oppakken. Wij gaan ook voor de tweede ;)

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    @Cybi: Ik zag het van de week idd ergens in je onderschrift staan. Eerst zonder clomid proberen, zie ik!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.789
    113
    Ja ik had na Isabella ook 1 grijze haar.

Nu niks meer gelukkig

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik ben nu 32 en grijs. Echt heel erg grijs. Alleen je ziet het niet omdat het geverfd is. Maar ik moet het wel goed bijhouden, anders krijg ik echt opmerkingen.

Maar ik zit er totaal niet mee.
    Daar is haarverf voor uitgevonden.

10. Chai

Chai Niet meer actief

Ik kreeg het tijdens mijn zwangerschap al.
    En het zijn inderdaad vandie hele rare stro achtige witte haren die je dan tegenkomt. Sinds ik bevallen ben word het steeds minder, ik denk dat het bij sommige vrouwen toch deels door hormonen komt enzo. Er is dus nog hoop. ;)

11. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Ik was 18 toen ik mn eerste grijze haren kreeg.... nu 11 jaar later ben ik echt een onwijze grijze postduif en verf ik het braaf elke 4 weken...

12. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    hetzelfde!!!!!!!
    na die ene haar niks meer gevonden. Vriendlief heeft er heel wat.
    Kleuring of niet, kan me voorstellen dat het echt een shock is...letterlijke vergrijzing ;)

13. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Nou deze maand hebben we een poging gewaagd, wie weet hebben we een gelukstreffer? ;)
    Maar we hebben de Clomid nog in huis want vorige keer had ik maar 1 kuurtje nodig, met de huisarts overleg gehad en we mogen weer starten als we dat willen. Zal waarschijnlijk wel volgende maand of de maand erna zijn :D

14. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Huh? mog dat zomaar van je HA? Ik moest van de gyn perse eerst helemaal afbouwen met de bv en dan nog 3 mnd afwachten en dan pas naar hem en dan verder kijken!!!! Ik heb hier ook nog een heel doosje, was ook de eerste keer raak... Moet nu 19 okt pas naar de gyn!

15. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Er is dus nog hoop dat het door de hormonen komt! Daar hou ik me dan maar aan vast!

Deel Deze Pagina