Op 2 juni is ons prachtige manneke geboren mbv een keizersnee. Alles prima en ik voel me goed, echter heb nog steeds moeite met broeken rondom het wondgebied. Hoe was dat bij andere dames en hebben ze een oplossing?? Draag nu nog veel de zwangerschapsboeken, maar daar wil je toch ook eens vanaf. En gewoon ongedwongen weer eens shoppen zit er zo ook niet in. Chantal
Ik heb inderdaad nog een tijd positiebroeken gedragen omdat je echt geen broekrand daarop wil. Daarna wat broeken gekocht die wat hoger zaten. Daarmee los je het ook prima op, misschien niet het hipste model, maar dat maakt me niet zoveel uit.
Heb ook leggings gedragen de eerste tijd, ik pastte mijn oude broeken zo wie zo niet meer en kon ook niet lijnen ivm met de borstvoeding. De gevoeligheid trekt normaal gesproken vrij snel weer weg hoor.
Anders nog eens wat nieuwe positiebroeken kopen... Ik heb die nog wel vrij lang gedragen, en draag de leukste ervan nog steeds wel eigenlijk.
Tot hoe lang hebben jullie positie broeken gedragen?? Babel, van jou is het wel duidelijk. Moet zeggen dat ik ook wel leuke broeken heb hoor, dus op zich niet direct een groot probleem, maar voor de winter wil ik nu eiegenlijk toch ook al wel wat kopen en als ik nog tot 6 maand bijv er niet veel op kan hebben ga ik inderdaad op zoek naar hoge modellen. Heb al wel een spijkerbroek hoog gekocht, ben helaas geen legging typje... Chantal
Heb zelf in het begin veel jurkjes met legging gedragen. Daarna broek gekocht van gewone stof ipv spijkerbroek. Paar weken later spijkerbroek van Tommy H. Gekocht met hogere taille en stretch -> aanrader! Gewoon naar spijkerbroekenzaak gaan en uitleggen aan verkoper wat je zoekt. Maar het goede nieuws is dat broeken vanzelf lekkerder gaan zitten
draag hier vaak rokjes of positiebroeken (laatste ook omdat mijn gewone broeken nog niet passen) ik heb meestal hogere modellen dus dat moet geen probleem zijn denk ik. Maar voel het ook idd als de rand van de broek wat te laag zit rond het litteken
Ik heb ook de eerste weken/maanden gewoon mn positiebroeken aangehad. Zat nog veel fijner, en zeker rondom de wond. Vond het zeker in het begin een beetje eng als de broekrand daar zou zitten. Maar op een gegeven moment is de wond goed hersteld/genezen dus dan kan je best een gewone broek aan doen. Ik zou wel een niet al te strakke broek nemen. En anders idd gewoon een hoger model.
hier ook positie broeken en af en toe een joggingsbroek had ook nog een paar broeken van na de bevalling van de 1e (ook ks) die ik nu aankan omdat ze hoger zijn.
uhm ik zal wel uitzondering zijn maar week na mijn keizersnee had ik de gewone broeken al weer aan. ik had nergens last van ook niet vande keizersnee wond. zo te lezen komt dat dus niet veel voor.
Lang leve de leggings!! Ik heb pas 4 weken geleden een ks gehad, maar verdraag echt nog geen (positie) broek op mijn buik. Heb erg last van een soort zenuwpijn boven de wond. Maar draag nu alleen jurkjes en een legging eronder.