Hallo Dames, Afgelopen donderdag was ik 38+2 weken zwanger en savonds gestript door ernstige BI. Helaas heeft dit niet geholpen buiten het feit dat ik pijn vond doen. Vandaag word ik weer gestript met 38+6. Mocht dit niet werken dan word het woensdag met 39+1 inleiden. Wie heeft er ervaringen meerdere keren strippen? En vonden jullie het pijn doen? Groetjes Linda
hoi linda Ik ben nu 2x gestript zonder resultaat. Vandaag volgt een derde poging. Vandaag ben ik 41+6. Morgen word ik overgedragen aan het ziekenhuis, dus ik hoop dat de derde strippoging van vandaag wel tot bevalling leid, want ik heb hekel aan ziekenhuizen. Ik vond het overigens totaal geen pijn doen, kon me goed ontspannen.
Ik ben zelf niet gestript, maar een vriendin wel. We waren allebei op dezelfde dag uitgerekend: Met 41 weken is ze voor het eerst gestript, beetje gerommel, geen actie met 41+3 en 41+5 weer. beide keren wel gerommel geen actie. Uiteindelijk nog net geboren op 41+6. Ik had met 41 weken een kindje dat nog niet was ingedaald. Dus ik kon niet gestript worden (wilde ik ook niet). Verder nergens last van. De dag erna ben ik bevallen. Strippen werkt eigenlijk alleen als het lichaam al zo'n beetje klaar is voor de bevalling. En die kans is voor de 40 weken ook minder groot dan daarna. Maar ik hoop voor je dat het strippen toch gaat werken!