Hallo We zijn op zoek naar een leuke jongens naam. Met 3 of 4 letters. We hebben nog even de tijd. Maar vinden het erg moeilijk. We hebben al 3 jongens. En een meisjes naam die is al klaar. Wie helpt ons? Alvast bedankt
Ik wil ook een leuke naam, ik ook! 3, 4 letters.... Bas Bram Rick Luuk Sam Pim John Evan Eric Paul Jack Quin .... Xxx
ik zal je ons lijstje geven, wij zijn er ook nog laaaaang niet uit tobe/tobin ravi tije rune sen raf timo sep fen milo sam
Lars deze naam hadden we. Maar in onze vriendenkring is een kindje geboren die zo heet. En we wisten het niet van elkaar. Milo Tijn Levi vind ik erg mooi manlief niet Owen Mike Jorn zo heet onze buurman vind manlief niet leuk. Jay Kay vind mijn man ook niks Liam zegt manlief liamboutje We hebben nog een naam kan er even niet opkomen. Het is het allemaal net niet. Je moet bij een naam meteen een klik hebben. Is en blijft erg moeilijk. En vele namen die hier staan komen in de familie of vriendenkring voor. Het moet gewoon een meisje worden hahahaha. Nee vind het erg fijn dat jullie mee denken. De 2de naam wordt Merlijn dus daar moet het ook wel bijpassen.
KAY !!! Vind ikzelf een prachtige stoere naam... Ik hoop ooit een 3e kindje te mogen verwelkomen en als dat dan een jongetje is gaat hij zeker KAY noemen... De naam voor de beeb die nu in mijn buikje zit is al beslist