Hallo meiden,. Ik heb sinds 2dagen dat ik een druk van onder heb,vaak plassen,.raar gevoel bij het plassen en steekjes in mijn vagina en ook beweegd de baby vaak,niet dat schoppen maar echt dat mijn buik rare vormen krijgt zeg maar... Nu ben ik pas van een "blaasontsteking"af,.dat zou het nu toch niet zijn? Zijn er nog meer die er last van hebben en wat zou het kunnen zijn? Moet woensdag weer naar de verloskundige...
hoi hoi.. die steekjes in de vagina heb ik ook, en me vk zei dat het van het indalen komt, heb ook ernorme last van me bekken.
hoi hoi,. indalen?maar is dat niet vanaf week 34 ofzo?zoiets had ik tenminste gelezen.....hebben jullie dat dan ookgehad een soort van beurs gevoel bij je schaambot?
Nou ik heb er ook last van hoor,, en de vk zei dat ze al aan het indalen was,, dus komt me bekend voor liefs
oh,. ok,.ben benieuwd woensdag ,.het is wel een rottig gevoel vind ik ,.en dan der voeten steken net onder mijn borsten,.!vast net zulke lange benen als der vader
Ben benieuwd hoe je kindje ligt,begin nu bij mezelf ook nieuwsgierig te worden,vorige keer kon ze het nog niet voelen
Denk ook dat het komt door het indalen. Ik heb ook zo'n beurs gevoel in mijn schaambot, net of dat ie gekneusd is ofzoiets.
Ik heb ook sinds deze week steekjes in mijn vagina. En ik heb het gevoel dat ze met haar hoofdje naar beneden ligt (ze lag eerst altijd in stuit). Ik hoop dat ze indaalt. Ik voel haar soms wel heel laag kriebelen. Donderdag weer naar de vlos, ben benieuwd!
Nou spannend joh! Bij de vorige controle lag ze al met haar hoofd naar beneden maar goed dat zegt nog niks natuurlijk,nu sinds 3dagen is het net of ze druk bezig is met van alles en nog wat,.het is geen trappen maar echt soort van drukken..en ja at je zegt steekjes in de vagina,., Nou ben ook benieuwd,merk het morgen wel. good luck donderdag
Thanks! Ja die van mij is ook druk bezig. Alsof ze dr hele inboedel aan het verschuiven is . Inderdaad geen schopjes, meer dingen die ik voorbij voel komen. En dan de hele dag door. Mijn buik is net een horrorfilm, al die lichaamsdelen die voorbij komen .
vanmorgen bij de verloskundige geweest en indd de baby is aan het indalen ze ligt met der hoofd al wat in mijn bekken,.ze had nu haar ruggetje links,kontje boven en voetjes rechts,.haha lijkt me echt niet lekker liggen
Goed nieuws shanice! Wat ik me afvraag...ik voel soms een hard bolletje voorbij komen, rond mijn navel (meestal links daarvan). Maar als dat haar billetjes zijn, ligt ze dan niet erg krom? Ik bedoel, haar billetjes zouden toch hoger moeten zitten? Of zou ze dan toch overdwars liggen......in het gedeelte boven mijn navel zit helemaal niks, ik kan dat zo indrukken. Maar daaronder voel ik duidelijk een kontje/hoofdje en haar ruggetje naar beneden lopen.
heb geen idee wat het dan ken zijn,.het is dat de verloskundige liet zien wat wat nou was anders wist ik het ook niet hoor ,.maar ik heb boven mijn navel een bol,.dus misschien heeft die van mij wel dikkere billen hahahah
Ja hoor ze ligt met haar hoofdje naar beneden! En wat ik voel zijn inderdaad haar billetjes. En soms haar voetjes.