Hoi, Ik ben hier nieuw maar ik ben eind november gestopt met de pil, nu hoorde ik dat je na pilgebruik eerst moet ontpillen en de kans op een zwangerschap gelijk niet zo heel groot is. En dus ben ik er niet zo heel erg op gefocust om zwanger te worden, bedoel dat ik niet elke maand maar hoop en hoop maar ik zoiets heb van oké we zien wel wanneer ik zwanger raak. nu na 5 maanden nog steeds druk met klussen had ik afgelopen zaterdag mijn ovulatie ( gelukkig voel hem elke maand) Nu hadden we zaterdag dus ook weer geklust, en vanmiddag voelde ik kleine krampjes in mijn buik het voelde alsof mijn menstruatie er aan zat te komen,en dat was ook het eerste wat ik dacht en dacht er even niet meer bij na even later voelde ik het weer en toen had ik zoiets van hé maar ik kan nog helemaal niet mijn menstratie hebben wand das veelste vroeg en daarna neeehh het zal toch niet?? maar zo snel na een ovulatie?? na de hele dag wat krampjes te hebben gevoeld krijg ik nu een beetje een zeurderig gevoel erbij richting mijn lies aan de linker kant. Heb trouwens een perfecte cyclus en kan er elke maand weer de klok op gelijk zetten zeg maar en mijn eerstvolgende menstruatie is op 11 mei Nu heb ik deze krampjes de hele dag een beetje door gehad, zou dit een teken kunnen zijn van een eventuele innesteling o.i.d.? Groetjes Debby.
Het kan zijn dat het een innesteling is ja, maar zelf had ik ook voordat ik ongi werd dat ik allemaal dingen ging voelen omdat je er zoveel meer mee bezig bent dan anders. Maar er zijn genoeg vrouwen die ook meteen na het stoppen met de pil wel zwanger raakten, dus wie weet alleen geduld hebben tot je kan testen...
Vaak is een innesteling tussen de 5 en de 10 dagen. Jou krampjes zouden enerzijds best bij innestellingssymptomen kunnen horen, anderzijds zou ik dan toch denken dat afgelopen vrijdag je eisprong al was. Dit eitje zou dan afgelopen zaterdag misschien pas zijn bevrucht en dat je dan inderdaad vandaag (5 dagen na eisprong, 4 dagen na seks) je innesteling had? Maar ik ben geen expert... Spannend. Wat duurt 11 mei dan nog lang hè? (Ik heb mijn NOD ook op 11 mei, maar mijn luteale fase is langer dus ik kan eerder testen).