Zat net in de bus en werd zo moe van het geklaag over het weer .. Oe wat is het warm, Het is niet uit te houden, Het mag van mij wel minder, enz enz ... Ik kan daar zo moe van worden, het is nooit goed, is het eindelijk mooi weer gaan ze weer zitten zeiken dat het te warm is , en als het regent dan vinden ze het allemaal ze ongezellig ... Mensen wat willen jullie nou ? Het is nooit goed ! Wat een zeikerds zijn wij nederlanders eigenlijk .. ( ik ben daar een van hoor ) Nou ik ga maar lekker genieten van de zon want het zal wel voor korte duur zijn .. Sorry maar moest ff mijn frustraties kwijt ... Ciaooo ...
nou ik weet wat ik wil ik wil kou.ik kan niet tegen hitte ik ben nu gedoemd om 24/7 binnen te blijven anders zit ik onder de bultjes en jeuk
Kijk dan vind ik het een ander verhaal, en snap ook best dat meiden die hoogzwanger zijn of net zijn bevallen ( zoals mijn schoonzusje ) dat dit kut weer is , maar ik kan niet tegen het geklaag sorry zal wel door de warmte komen ... maar ik kan er gewoon niet tegen dat iemand dan nu zegt dat het te warm is en dan schijnt de zon niet en dan is het weer koud . pffff ...
Helemaal met je eens meid! Het is toch heerlijk dat de zon schijnt? Ik geniet er in ieder geval enorm van.
Inderdaad het is nooit goed. Als het regent is het niet goed, en als het 25 graden is, is het weer te warm. Pffff klagers
Ik heb vandaag ook veel geklaagd over het weer. Inderdaad, kou is ook niks, maar ik ben helemaal opgezwollen en alles doet zeer. Leuk hoor, zwanger zijn als het zo warm is.
Het is inderdaad maar net wat je mooi weer vindt. Ik vind dit niet mooi. Ik vind sneeuw en regen juist heerlijk. En temperaturen tussen de 5 en de 22 graden, Maar ik snap wat je bedoelt hoor, het is nooit goed, 8)
Helemaal mee eens, alleen mag het van mij wel wat frisser dan 5 graden. Mij hoor je ook nooit klagen, maar met dit weertje wel. Morgen lekker werken... we hebben daar airco! Maar het is inderdaad vervelend. Altijd dat eeuwige gemekker! In Noorwegen hebben ze er een gezegde voor 'Er is geen slecht weer, alleen slechte kleding'.
Tja het weer is hier natuurlijk altijd een onderwerp om over te praten. Voor mij zelf (en ik denk dat meerdere ms patiënten hier last van hebben) is dit warme weer echt kl*te. Mijn lijf functioneerd dan nog minder goed, alle klachten worden heviger en dan hoor je ook nog eens van alle kanten dat je niet mag klagen want het is eindelijk warm weer. Nee geef mij maar regen,wind,sneeuw,vorst het maakt me niet uit maar laat aub de temp niet boven de 22 graden komen Maar helaas niemand heeft er invloed op het weer dus blijven we met zijn allen gezellig 'klagen" Groetjes Anita
Vreselijk die hitte! Doe mij maar 4 seizoenen winter hoor! Ik kan absoluut niet tegen warmte, word er letterlijk ziek van. Ik zie ook altijd vreselijk tegen de zomer op. Mij hoor je dan de andere 3 seizoenen ook niet klagen
hmmm ik vind het heeeerlijk! heerlijk lekker buiten zitten/fietsen/wandelen kortom genieten! mij hoor je niet klagen, maar idd het is niet vaak goed
Ach mensen beginnen ook vaak over het weer om maar een kletspraatje te hebben. Om een conversatie op gang te krijgen of om stiltes op te vullen. Dat kan hier ook goed, want het is elke dag ander weer
Ooohh geef mij maar lekker warm weer heerlijk! Hoe warmer hoe beter als het maar geen regenachtig weer is bleeeehhhh en kouddd!
wat een heerlijk weer en mijn hoor je niet klagen ben van top tot teen verbrand en zweet me kapotmaar o wat is het fijn om nu in nederland te zijn . gefe mijn maar 30 graden altijd beter dan omweer, regen en vooral die kou brrr ne eik haat de winter en wordt er altijd maar somber van. van de zon ga ik stralen en soms met een flinke buff maar dit weer zou ik altijd wel willen hebben
Ik ben het helemaal met je eens ... Als ik op vakantie ga dan ga ik altijd in het hoogseizoen ff naar bv Turkije of Griekenland en dan kan het wel 40 graden worden, we hebben een jaar gehad dat het zo warm was in turkije toen smolten je slippers als je op het zand op het strand loopt.... Ik kan daar tegen tegen die hitte ik vind het heeeeeeeeerlijk, zit er ook heel erg hard over na te denken om lekker in zuid spanje te gaan wonen ofzo ... heerlijk
ik word o zo super vrolijk van het weer... van deie regen en onweer wor dik letterlijk depri bah ben echt een buitenmens heerliijk in de tuin parasol open zwembad klaar wat wil ik nog meer zalig .. en niet te vergeten de BBQ aan
Ik vind het heeeerlijk dit weer. Van mij mag het 6 maanden dit weer zijn, en dan 6 maanden -10 met 2 meter sneeuw. Maar goed, dat is helaas niet mogelijk. Maar idd het is noooooooit goed.
Liep net naar het stadion was er ook een gezen... Zeg die vrouw: 26 graden nu nou Ik dacht dat het mooi weer zou worden.... Nou nee dus. Ehhhhh ik weeet het niet hoor. Het is lekker buiten 26 graden, wel een beetje drukkend weer verder heerlijk. Hoe heet moet het dan zijn 40 graden of zo.
Is toch een kwestie van smaak? of beleef ik het nou gewoon helemaal verkeerd? Omdat jij lekker weer lekker vind.. mag een ander niet zeggen dat het te warm is?!?! Ik vind het persoonlijk lekker.. Maar mijn vriend vind het verschrikkelijk! Gelukkig maar dat de mensen zo kunnen verschillen he! Liefs Sal -x-