pijnlijke rand in me onderbuik

Discussion in 'Zwangerschap' started by conzeker, Sep 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. conzeker

conzeker Lid

Sep 7, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo

ik ben 20 weken en 3 dagen zwanger.
    ik heb vanaf vrij vroeg in mijn zwangerschap veel buik klachten enz.
    vlede week had ik wat bloedverlies dus echo gehad was goed.

maar nu een andere klacht waar ik van de verloskundige niet echt een duidelijk antwoord over krijg!!

ik heb in mijn onderbuik soms een soort rand wat dan keihard word en onwijs zeer doet het steekt en krampt een beetje. en word daar erg onzeker van wie heeft dit ook en weet misschien wat dit is of heeft er ervaring mee??

heb ook wel is harde buiken die af en toe wel pijn doet , heb iemand daar ervaring mee?

heb al aantal x me verloskundige gebeld dus durf niet zo goed meer te bellen , bang dat ze denken van heb je haar weer! volgende week vrijdag heb ik mijn 20 weken echo maar wil eigenlijk toch wel van me onzekerheid af en weten wat het nou is.

2. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,225
    525
    113
    gewoon weer bellen, denk dat ze van mijn inmiddels ook een punthoofd hebben gekregen maar daar zijn ze voor hoor! en anders gewoon je ángst'uitspreken dat je het ook vervelend vin zovaak te bellen

3. conzeker

conzeker Lid

Sep 7, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik probeer het eigenlijk uit te zingen tot volgende weke vrijdag dan heb ik weer me echo.

maar het is gewoon vervelend ook voor mezelf wand lopen doet ook dan zeer als die rand opgezet is.

ze zeg dat die kleine het goed doet wand heb gister controle gehad hartje klopte goed enzo maar ze heb nog nooit iemand gehoord die ook een opgezette rand heeft bij je onderbuik bij je doos.. dus ze zeg denk dat het niks met je zwangerschap te maken heb.

dan ben ik even gerustgesteld omdat ik het hartje gehoord heb maaja vandaag weer veel pijn meer als gister en voel die kleine maar heel af en toe dus ja dan ben ik weer onzeker.

4. m0es

m0es Actief lid

Jun 25, 2012
    243
    0
    0
    Ik ben ook 20w3d en heb hetzelfde! Geen idee wat het is heb het vooral 's ochtends als ik uit bed kom en loop dan krom van de pijn.. En inderdaad wat jij zegt, met (veel) lopen.. met fietsen namelijk nergens geen last van.. :( hoor telkens, nog even aankijken.. Zowel Fysio, huisarts als Vk zegt dit maar het is wel knap vervelend..

5. conzeker

conzeker Lid

Sep 7, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelukkig ben ik niet de enigste.
    ja idd heel vervelend maar bij jou lijk het ook een soort rand ofzo?

ben wel blij dat ik hem af en toe voel dan denk ik o hij beweeg nog.

ik heb het helemaal erg na het plassen vooral in de ochtend nadat ik ben wezen plassen maja sinds vandaag al bijna heel de dag..

heb je ook rugpijn en harde buiken?
    ik ga volgende week vrijdag ook fysio aanvragen.

6. m0es

m0es Actief lid

Jun 25, 2012
    243
    0
    0
    Ja een harde pijnlijke rand.. En ik voel de kleine man ook nog steeds niet :( gelukkig kan ik thuis naar het hartje luisteren en op de 20 weken echo was alles goed en was lekker druk.. Rugpijn heb ik heel erg maar heb vorig jaar mijn rug instabiel gebroken en heb tot april dit jaar een gipskorset gedragen.. dus denk dat die pijn gewoon van die breuk af komt wat nog niet goed zit.. hoop dat je snel duidelijkheid hebt.. Ik durf er eigenlijk niet meer goed naar te vragen omdat ik dit al zo vaak heb gedaan :(

7. conzeker

conzeker Lid

Sep 7, 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke ja ik heb er ook al aantal x naar gevraagd dus durf het ook niet meer en ook bellen niet.. ik heb vrijdag pas me echo dus duurt ff..

had wel vlede week ff snel een echo van wege bloed verlies toen was ook alles goed en erg druk. ik voel het heel lichtjes en vooral als mijn man zijn hand op mijn buik lig dan begin tie te trappen haha heel speciaal..

ja ik heb er ook last van me rug maar bij idd mss door de breuk ..
    veel sterkte en hoop voor jou dat er ook een x duidelijkheid komt.

ik zou er zo graag van willen genieten maar dat gaat niet altijd met die pijn.

dat hartluisterding werkt bij mij niet had het geprobeerd bij een vriendin en lukte niet dus die koop ik niet is zonde..

Share This Page