Hallo! Dit is niet een eerste symptoom, maar ik weet niet waar ik de vraag anders moet stellen Ik heb al vanaf 12 weken ongeveer pijn in mn rechterheup. Eigenlijk was het in het begin alleen in de nacht. Als ik er dan te lang op lag dan begon het heel zeurderig te voelen. Soms deed het zelfs echt pijn, waardoor ik niet meer op die zij kon liggen. Nu ben ik bijna 20 weken zwanger en is het in de nacht niet meer te houden. Ik kan hooguit een uurtje op die heup liggen en dan begint hij al echt serieus pijn te doen. Ik weet niet hoe ik de pijn moet omschrijven. Het is net of je net een paar harde trappen hebt gehad. En nu ben ik al een paar uur uit bed, maar het voelt nog steeds beurs en zeurderig. Ook lopen begint nu af en toe pijnlijk te worden en dan waggel ik tijdens het lopen om het wat draaglijk te maken. Is die bandenpijn? Omdat het echt in mn heup zit en dus meer aan de bovenkant van mn bovenbeen dan dat het bij mn buik zit.
Klinkt meer als een slijmbeursontsteking van de heup als het echt op je heup en bovenbeen zit Ik zou even contact opnemen met de fysio om te kijken of dat dit het is of dat het toch vanuit je bekken komt Waggelen moet je echt zoveel mogelijk proberen niet te doen, want dit is erg slecht voor je bekken en je moet nog even Gelijk morgen een therapeut bellen hoor!