Baarmoederhals voelt raar aan?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by komtgoedschat, Nov 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. komtgoedschat

Jan 21, 2016
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hier ook iemand druk bezig met zwanger worden. Morgen is mijn NOD en sinds gisteren voelt mijn baarmoederhals raar aan.

- Sorry voor de gore details -

Normaal kon ik gewoon floep mijn vinger erin doen zonder enige problemen, nu gaat het veel moeizamer en het lijkt erop alsof mijn baarmoederhals echt gewoon dicht zit. Het voelt vlezig aan, weet niet wat ik er van moet denken. Ik heb ergens gelezen dat het te maken heeft met zwanger zijn (ik hoop het).

Zijn er dames die het herkennen?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik weet hoe lastig het is, maar probeer dit niet te vaak te doen.
    Je kunt zo een infectie oplopen en vooral als je zwanger bent en je weerstand dus lager is, loop je risico.
    Van wat ik gehoord heb is dat een baarmoedermond pas na een aantal weken zwangerschap de juiste positie inneemt en dat er de eerste weken nog niks over te zeggen is.

3. MissFluffy

MissFluffy Fanatiek lid

Aug 25, 2016
    2,218
    870
    113
    Female
    kan jij je vinger er in krijgen?? ik krijg er nog niet eens een pinktopje in

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Waarom zou je in hemelsnaam aan je baarmoedermond voelen?

5. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Je kunt aan de stand van je baarmoedermond niet afleiden of je wel of niet zwanger bent.

6. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,122
    17,128
    113
    Zoals hierboven gezegd is het echt geen goed plan om daaraan te gaan zitten. Kans op infecties is vrij groot. Daarnaast zegt t niets over wel of niet zwanger zijn.

Share This Page