CTG want hartslag baby te hoog 35 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannet 123, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannet 123

jeannet 123 Actief lid

7 sep 2007
    352
    0
    0
    Hallo

Gisteren bij de laatste controle bij de verlos was de hartslag van de baby te hoog 160-170 dus werd ik voor een ctg naar de gyn gestuurd. Hier moest ik eerst 30 min aan maar omdat de hartslag toen een periode opliep tot 190-200 heb ik hier totaal 1 uur en 20 min aangelegen. Het laatste stuk was de hartslag van de baby weer 150. Het was goed zei ze dus je mag naar huis...

Toch voel ik me er niet prettig onder ik had ook een afspraak mee voor over pas 2 weken??? Dus thuis maar gebeld en nu mag ik volgende week nog een x komen voor een gewone controle.

Wie kent dit?? En wat vinden jullie ervan???

2. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ivm mijn te hoge bloeddruk heb ik nu ook al tig CTG's gehad. Onze beeb wordt altijd enorm druk op het moment dat ik die banden om mijn buik krijg. En daarbij krijgt hij ook een hartslag van ronde de 170-190 en soms 200. Jogging fetus noemen ze dat. Dat hoort er gewoon bij, zolang op de CTG te zien is dat de hartslag uiteindelijk weer wat daalt. Ze zullen je er vaak ook niet eerder afhalen dan wanneer je baby weer wat rustiger is. Kan geen kwaad!

Deel Deze Pagina