wanneer bellen voor kraambed en kaartjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sunlight, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik ben bijna 37 weken en wil graag thuis bevallen als dat mogelijk is.
    maar wanneer moet ik een kraambed regelen?
    en wanneer moet ik geboorte kaartjes bestellen?

liefs

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bedoel je met kraambed het bed waarop je gaat bevallen/je kraamtijd doorbrengt?

die moet je vanaf 37 weken hebben. dus of klossen onder je bed, of een bed van de thuiszorg bijv.

geboortekaartjes heb je als het goed is al uitgezocht en proefdruk laten maken. je bestelt ze dan na de bevalling en verstuurt ze als jij dat wilt. als je nog niets aan geboortekaartjes hebt gedaan zou ik er nu direct mee beginnen!

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    idd wat marieke zegt, ik heb de geboortekaartjes al geregeld, er zit vaak een week levertijd op, bij ons wel tenminste en de proefdruk moet ook nog gemaakt worden. zou er nu echt wel vaart achter zetten. en in principe moet je bevallingsbed nu ook al staan want je kunt nu al bijna thuis bevallen. succes!!

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke
    dus ik moet als een idioot bellen heb ik wel door.
    ja ik moet een bed van de thuiszorg hebben om op te bevallen.
    kaarte hebben we al wel uitgezocht maar nog niet een proefdruk laten maken dus dan moet ik dat ook maar eens doen.
    ik heb ook geen flauw benul natuurlijk he.
    ben ik weer veel te laat dus. ik dacht maar zo lang mogelijk uitstellen want straks kom ik weer veel te enthousiast over aangezien ik met 25 weken al een kaartje had uitgezocht hahaa.
    maar mag het nu dus allemaal wel regelen oke dan doen we dat hahaha

liefs

5. blommeke

blommeke Actief lid

Mar 6, 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    ik heb het geluk dat mijn moeder ze maakt ze heeft nu een voor beeldje gemaakt en ik ben er helemaal weg van dus die is nou druk druk druk bezig aan de kaartjes ik ben er helemaal trots op ;) had niet verwacht dat ze zo mooi zouden zijn maar indd hihi ik zou maar gauw gaan bellen ;) ook voor je bed of klossen je kunt het maar in huis hebben scheelt een hoop stress dalijk want met 37 weken kan het zo maar gebeuren :) en gezien je banner ben je al een eind op weg he spannend !!!

6. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Als ik je nog een tip mag geven, bestel voor de zekerheid plusminus 10 kaartjes extra want achteraf komen er vaak toch nog mensen in je op dien je nog een wil sturen. en als ze dan op zijn moet je weer opnieuw drukkosten betalen en dan worden ze wel erg duur.
    Succes !!

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    oke meiden bedankt.
    nou ik ben woensdag gelijk naar de drukkerij geweest met mijn man. ik heb hem gebeld en gezegd dat die maar optijd thuis moest zijn en nu de kleine voor zijn werk ging en idd hij was optijd thuis en hebben de kaartjes geregeld.
    hij heeft het nogal druk met zijn werk dus werd maar uitgesteld maar jeuh het is nu besteld.
    vrijdag heb ik gebeld voor het bed en ondersteek dus die komt als het goed is as week wel een beetje laat maar ja mocht het wel nu al komen dan maar op ons eigen bed. is hoog genoeg dus ja. nou meiden bedankt het is nu allemaal klaar en nu maar afwachten!

liefs

Share This Page