Ik heb sinds een week of twee echt last aan de rechterkant van mijn ribben (bovenin), wat kan dit zijn? Heeft iemand hier ervaring mee en misschien tips hoe hier mee om te gaan? Ik heb een kantoorbaan en moest vandaag echt af en toe een rondje in het gebouw lopen omdat de pijn behoorlijk aanwezig was
Ik heb dat ook sinds een paar weken, ik voel daar dan ook regelmatig een beentje of een voetje zitten. Ik denk dus dat het daar van komt. Misschien dat het bij jou ook door je kindje komt? Krijgt natuurlijk steeds minder ruimte.
Ik heb dat ook gehad bij mijn vorige zwangerschap. Het is ws je kindje dat lekker in je ribben schopt. Ik had toen ook een kantoorbaan, en nee, is niet handig als je ook nog heel de dag zit... ik hoop dat het toch wat minder wordt!
haha grappig ik ben nu net met verlof daarvoor zat ik ook hele dag en had er ook behoorlijk last van zijn toch en de voetjes die tegen je ribben trappelen!!ga af en toe stukkie lopen en probeer een keer effe achterover te hangen....meer kun je niet doen succes!!
heeeeeel herkenbaar meestal bij mij is het geval dat ze met der kontje onder me ribbe ligt en geen enkel houding is prettig en zeer pijnelijk irritante gevoel ,lope wil welleens helpe maar helaas blijft dat nog wel ffe zo! succes
Hier ook een baby die constant tegen m'n linker ribben zit, auw auw! Volgens mij ben ik compleet bont en blauw daarbinnen haha!
Bij mij is het soms ook heel pijnlijk, rechtop zitten is hier sowieso de laatste tijd een hele onderneming omdat de kleine dan vaak met z'n billetjes/voetjes tegen mijn ribben aandrukt... het zakt vaak weer af als ik ga staan dus dat scheelt wel mja lekker zitten is er niet meer bij
heb het ook sinds week 30 ongeveer. Het is alleen geen getrap. Het is net of de ribben wat uit elkaar gedrukt worden, ik heb ook best wel een smal middel dus misschien ligt het daaraan?
Bedankt meiden voor jullie reacties! Hoort er gewoon bij dus...moeten er even doorheen! Soms wou ik dat ik een glazen luikje in mijn buik had, zodat ik even precies kon zien hoe dat er nu allemaal aan toe gaat binnenin!! haha...