Ik heb even een vraagje. Ik ben 30 weken zwanger en zo extreem moe....ik kan nauwelijks de trap op! M'n lichaam voelt zo zwaar aan, dat ik ook soms tegen flauwvallen aan zit. M'n hb was keurig, wel is m'n bloeddruk soms wat laag. Overal lijk ik energieke zwangeren te zien, ik zelf ben nog steeds misselijk en dus extreem vermoeid. Werken lukt ook niet meer, huishouden lukt nog net. Eigenlijk zie ik het soms helemaal niet meer zitten....en dat vind ik een vreselijk van mezelf dat ik dat ik die gedachten heb. Ik hoop zo op herkenning!
Hier is je herkenning, bij kikte de vermoeidheid zwaar toe in week 30! Ik moet gewoon extra slapen en neem ook echt mijn rust. Ik geef mij er maar aan over. Gisteren met de kids weg geweest naar de Efteling ik ben naar bed gekropen en kon wel janken zo moe. Maar er is niks aan te doen ben ik bang... Sterkte!
hier ook herkenning ook vreselijk moe werken doe ik niet meer en huis houden soms maar laat het ook wel eens aan man lief over. nu heb ik ook dat ik s'nachts om 3 uur op ben en dan pas weer s'middags een paar uurtjes kan inhalen. ik wens je veel sterkte maar denk dat het er bij hoort aan het einde
Hoi, heb je ook moeite om al je bed uit te komen s,morgens? Ik heb daar echt moeite mee en ik ben nog maar 26 weken zwanger.
Bedankt voor de reacties! Volgens m'n Vk (was ik gisteren) past dit gewoon bij m'n zwangerschap. Ik vind het erg vervelend, had me graag zo fit gevoeld! Lekker stad in enz. Ben nu al blij dat ik m'n hh kan en de dag doorkom.... Ben behoorlijk energiek mens, dus dit is erg pittig voor me. Ik moet het gewoon nemen zoals het is! Hoe doen jullie dat? Aan toe geven? En hoe ziet je dag er dan uit?