Dag dames, Hoewel ik gelukkig niet echt misselijk ben, merk ik wel dat ik beroerd wordt als ik te lang of te veel slaap. Ik heb een paar keer uitgeslapen (tot 9-10u), maar dan was ik het grootste deel van de dag wat beroerd (tegen misselijk aan, alsof je niet op tijd gegeten hebt). Nu sta ik dus maar elke dag vroeg op. Met een dutje doen heb ik hetzelfde probleem. Nu ben ik af en toe wel erg moe, maar meer slapen is hierdoor niet prettig. Ik eet wel iets vlak voor ik ga slapen en voordat ik opsta, maar dat lijkt niet echt te helpen. Herkent iemand dit en/of heeft iemand tips?
ik ervaar het net zo en volgens de gyneacoloog is dat toch omdat mijn lichaam dan te weinig eten krijgt dus ik eet ook snachts als ik wakker ben iets.goed voor de lijn
Ik heb dit ook en bij mij is het enige wat helpt mijn hoofd onder de koude kraan als ik wakker word. .
Voor je gaat slapen even wat eten en anders tussendoor nog even je wekker zetten om wat te eten kan inderdaad komen doordat je lange tijd niet hebt gegeten, hoe gaat het inmiddels?