Hallo Dames, 30 augustus positieve ovulatietest gehad, en sinds vanmorgen voel ik me wat misselijk,menstruatie achtig gevoel in mijn buik en voel steeds van die rare plopjes in mijn buik, en ben ook wat duizelig.. Ik weet dat het eigenlijk nog onmogelijk is om nu al vanalles te voelen,maar vind het best raar dat ik dit nu voel, heeft iemand hier toevallig hetzelfde gehad?
nou plopjes is inderdaad aardig onmogelijk of je moet een wel heel snel groeiende alien ofzo in je buik hebben LOL maar je kan best wel wat voelen hoor, vaak is het wel wishfull thinking dus nog even geduld!
Bedankt voor je reactie Bedoelde met die plopjes eigenlijk meer zon raar gevoel in mn darmen,net alsof ze rommelen ofzo.. Ohja en mijn temperatuur is ook ineens 37,3 ! dit terwijl hij normaal nooit hoger komt dan hoogstens 36,9 !!
hahaha nee Maar is het eigenlijk normaal om zo "hoge" temperatuur te hebben? voor mij is dit namelijk echt hoog, normaal rond de eisprong heb ik altijd "maar" een temperatuur van hoogstens 36,9 en nu dus ineens 37,3 was daar best wel verbaasd over....
Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat dit gewoon normaal is normaal na de eisprong nog nooit hoger gehad dan 36,9, dus nu maar hopen dat dit een goed eitje is geweest hahah.
Ik heb van mezelf ook een temp tussen de 36 en 36,7 en als ik mijn eisprong heb kan die gemakkelijk 37,5 à 37,8 zijn, voel me dan ook nooit zo lekker. Ik ben benieuwd en hoop dat je snel een positieve test in handen hebt
HOi, Spannend he. Ik heb vorige week mijn eisprong gevoeld denk ik :-/ Ik ben een zeer onregelmatige cyclus, varierend van 30-50 dagen. Erg frustrerend vaak omdat ik niet weet wanneer ik het kan verwachten. De laatste keren dacht ik dus mijn eisprong te voelen en inderdaad 2 weken na dat gevoel werd ik ongesteld. ik ben heel benieuwd hoe het volgende week woe-do ervoor staat. Ik kan niet wachten en denk er elke dag aan. Ik denk ook steeds dat ik iets voel, vaker hoofdpijn, vermoeider etc. Maar ja ik heb het ook heel druk op mijn werk dus het kan ook dat zijn :-D Vanmorgen ook mijn temp gemeten en was ook iets hoger (die methode heb ik een paar maanden gebruikt voordat ik zwanger was van mijn zoon), maar ik wil mezelf geen valse hoop geven. 0.4 graad hoger dan normaal is wel een goed teken. Wanneer kun jij testen??
Ik voelde al 2 weken voor mn nod dat ik zwanger was, duizelig, moe, zere borsten en ik voelde het gewoon!
Spannend! Klinkt allemaal erg hoopgevend . Toen ik zwanger was van mijn 2e voelde ik al van alles een week na eisprong: rommelende darmen, misselijk, huilerig/emotioneel, erg slaperig/moe maar toch 's nachts slapeloosheid... Waren idd al kwaaltjes. Toen ik zwanger werd van de 3e heb ik getemperatuurd en vanaf de eisprong steeg de temp meteen goed door en zat ik 5 dagen na mijn ei al op 37.0 graden, terwijl ik normaal 36.8 had. Vanaf 10 dgn na ei ging me weer zwanger voelen (kwaaltjes) en was temp nog steeds boven 37 graden. Had ik nog nooit eerder gehad, dus toen ik 12 dpo nog steeds 37,2 had kon ik me (3 dgn voor nod) niet meer bedwingen ... Test was meteen duidelijk positief, op nod een flinke knaller. Veel succes met afwachten!