Pijnlijke schaamlip

Discussie in 'Gezondheid' gestart door mama079, 23 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Hoi,

Beetje genant, maar sinds vandaag doet mijn schaamlip een beetje pijn. Het lijkt net of zit er een schaafwond, maar er is niets te zien. Wat kan dit zijn? Het voelt heel vervelend.

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

heb ik ook wel eens gehad van (schuur)toiletpapier was na een paar dagen over

3. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Is het geen schimmelinfectie??
    Heb ik een paar x gehad.....de ene keer jeukte het heel erg maar heb ook weleens gehad dan leek het net of het heel droog was.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb af en toe ook echt gevoelige schaamlippen. Komt volgens mij gewoon omdat alles daaronder heel goed doorbloed is en daardoor wat gevoeliger. Ik heb toen het zeer deed maar even gecheckt met een spiegeltje, omdat ik ook het idee had dat er een schaafwond of sneetje zat ofzo, maar niks te zien. Meestal trekt het vanzelf weer weg bij mij.

5. Juudje79

Juudje79 Actief lid

18 okt 2010
    148
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er ook last van momenteel, komt bij mij denk ik ook omdat ik t met scheren niet meer goed kan zien en voelen. (ben 39+5weken zwanger)
    Plus dat t idd goed doorbloed is , bloed t sneller sneller wondjes en lijkt idd alsof t droog is.

Ik heb er eerst vaseline op gedaan , maar dat hielp niet nu doe ik er Sudocreme op en dat werkt fantastisch

6. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Bedankt voor de antwoorden! Het is nu weer over gelukkig!

Deel Deze Pagina