Wie had er tijdens haar vroege zwangerschap (voor NOD) last van krampen (alsof je ongesteld moet worden)? Zou super zijn als je de poll even invult! Hoe voelden die krampen?
Ik ben meerdere keren zwanger geweest en elke keer voelde ik weer andere kwalen. Ook had ik de ene keer krampjes als ik ongesteld moest worden en de andere keer niet. Hetzelfde met mijn zwangerschappen.
Ik kreeg pas krampen toen ik ongeveer 5 weken zwanger was, misschien iets eerder. Maar iig pas ná mn nod. Niets van innesteling oid gemerkt, geen steekje of krampje gehad. Voor NOD eigenlijk helemaal geen andere kwaaltjes gehad, als wanneer ik ongi werd. Dus ik was er ook van overtuigd dat het niet raak zou zijn
Ik heb ongeveer een week voor nod last gehad van een zeurderige 'ongesteldheidsgevoel'. Achteraf denk ik dat dat misschien wel de innesteling is geweest. Voorafgaand aan nod nergens last van gehad, sterker nog een paar dagen voor nod zei ik nog 'zal wel weer niks zijn deze ronde want voel echt niks'.. Zo zie je maar..! Zegt dus echt niks, voorgaande rondes dacht ik juist van alles te voelen waardoor ik dacht dat het wel raak zou moeten zijn, maar niet dus. Is helaas zo verschillend als wat.
Die krampen heb ik 100% 3 dagen voor nod nu. en misselijkheid begint. Maak me er best zorgen over, die lage rugpijnen, buikkrampen en vermoeidheid, je denkt telkens dat er iets mis is .